خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان تیم ملی کشتی فرنگی در فرآیند انتخابی مشخص می‌شوند

نفرات تیم ملی کشتی فرنگی که تجربه دو المپیک را در کارنامه دارند و تیمی ده ساله محسوب می‌شوند، باید در مرحله بعدی اردوی تیم ملی در کنار جوانانی که در کشتی فرنگی گمنام هستند تمرین کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور دوم تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در حالی در روز 8 آبان ماه آغار خواهد شد که مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی قصد دارند تا اسامی کشتی‌گیران جوان را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کنند تا جوانان در کنار بزرگسالان و با تجربه‌ها به تمرینات خود ادامه دهند.

در مرحله اول اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، نفرات دو وزن غیرالمپیکی تمرینات ابتدایی خود را زیر نظر کادر فنی برای بررسی آمادگی بدنی برگزار کردند. در بین نفرات دعوت شده برای تعیین سرنوشت این دو وزن تنها افشین بیابانگرد، کشتی‌گیر وزن 71- کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی که پیش از این هم آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های المپیک اعلام کرده بود، با توجه به فرآیند انتخابی تیم ملی به‌عنوان نماینده وزن 71- کیلوگرم ایران در جام جهانی اوزان غیر المپیکی انتخاب شد. وضعیت وزن 80- کیلوگرم هم باید در دوره‌های بعدی اردوی تیم ملی مشخص شود.

نفرات تیم ملی کشتی فرنگی که تجربه دو المپیک را در کارنامه دارند و تیمی ده ساله محسوب می‌شوند، باید در مرحله بعدی اردوی تیم ملی در کنار جوانانی که در کشتی فرنگی گمنام هستند تمرین کنند و برای حفظ دوبنده تیم ملی با آنها رقابت کنند. طبق سیاست‌هایی که از فدراسیون کشتی دیده‌ایم حتما در چند وزن باید تغییراتی شاهد باشیم. هنوز هیچ یک از کشتی‌گیران عنوان‌دار از تیم ملی خداحافظی نکرده‌اند و کادر فنی هم تصمیم ندارد که کسی را خط بزند یا به نوعی از ورود او به اردوی تیم ملی جلوگیری کند. طبق اعلام مسئولان تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب نفرات تیم ملی بر اساس قانون فرآیند انتخابی خواهد بود و هیچ کشتی‌گیری به دیگری ارجحیت ندارد و هر کس که می‌خواهد دوبنده تیم ملی را بر تن کند باید از فیلترهای فرآیند عبور کنند.

کد خبر : ۴۱۸۲۲۴