خبرگزاری کار ایران

ذوالفقارنسب: جرات ندارم بازی ایران _ کره‌جنوبی را پیش‌بینی کنم

یک کارشناس فوتبال معتقد است بازی تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی قابل پیش‌بینی نیست.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی تیم ملی ایران با تیم ملی کره‌جنوبی گفت: کره‌جنوبی همواره یکی از تیم‌های قدرتمند در سطح آسیا بوده و همواره تمام تلاش خود را برای صعود به جام جهانی و حتی مراحل بالاتر در جام جهانی به کار می‌بندد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی کره چند دوره است که نتوانسته است ایران را شکست دهد، بیان داشت: این تیم رویکرد مثبتی دارد. بازیکنان بسیار خوبی دارد که همه آنها در لیگ‌های معتبر اروپایی شاغل هستند اما این موضوع در مورد بازیکنان ما صدق نمی‌کند و حضور بازیکنان ما در لیگ‌های معتبر اروپایی بسیار کم‌رونق است.

وی ادامه داد: همیشه در تهران مقابل کره‌جنوبی نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌ایم. به نظر می‌رسد با توجه به بازی‌های گذشته، تیم ملی به مرز آمادگی رسیده باشد. تغییرات زیادی در این بازی به نسبت بازی با ازبکستان در نوع بازی و ترکیب خواهیم داشت.

ذوالفقارنسب در خصوص نتیجه بازی روز سه‌شنبه گفت: حواشی زیادی برای این بازی به وجود آمده بود. خیلی مشکل است بتوانیم این بازی را پیش‌بینی کنیم. روحیه تیم بسیار خوب و بالا است. کره‌جنوبی خاطرات تلخی از بازی در تهران دارد. تمام این اتفاقات و حواشی به وجود آمده فقط برای ایجاد حاشیه و استرس به تیم ملی است که خوشبختانه تیم ما در شرایط بسیار خوب روحی و جسمی به سر می‌برد.

وی در خصوص نتیجه بازی نیز گفت: من جرات ندارم بازی را پیش‌بینی کنم. 

کد خبر : ۴۱۸۲۲۶