خبرگزاری کار ایران

حسینی: امیدوارم زمان بازی با ازبکستان تغییر کند

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز هواداران ما به زیبایی پیام عاشورا را به تمام دنیا رساندند.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی با ابراز خوشحالی از پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و بعد از برد با ارزشی که در ازبکستان به دست آوردیم امروز هم 3 امتیاز با ارزش دیگر کسب کردیم تا شرایط‌مان در جدول خیلی خوب شود.

وی افزود: کره و ازبکستان حریفان جدی ما برای صعود از گروه هستند که خوشحالم هر دوی آنها را بردیم اما ناراحتم از اینکه این بازی بزرگ در روز تاسوعای حسینی برگزار شد از این جهت که مردم نتوانستند آنطور که باید شادی کنند. امروزخدا و امام حسین (ع) کمک کردند تا این برد با ارزش را به دست آوریم.

حسینی در مورد اینکه بازی برگشت ایران مقابل ازبکستان هم قرار است در شب قدر برگزار شود، گفت: امیدوارم حداقل زمان آن بازی تغییر کند چون واقعا خوب نیست در این شب‌های عزیزی چنین بازی‌هایی برگزار شود.

مدافع تیم ملی در مورد صحبت‌های پیش از بازی خود در مورد رساندن پیام عاشورا به مردم دنیا تاکید کرد: امروز در ورزشگاه آزادی فرهنگ عاشورایی را توسط مردم خوبمان به تمام مردم دنیا نشان دادیم و این ارزش بسیار بالایی داشت.

وی در مورد رکورد شکست‌ناپذیری ایران و بسته ماندن دروازه‌ تیم ملی گفت: نمی‌توانیم دنبال این رکوردها باشیم. اعتقاد دارم در هر یک از این بازی‌ها اگر یک اشتباه کوچک مرتکب شویم شاید به قیمت از دست رفتن جام جهانی تمام شود و به همین دلیل باید بازی به بازی و با تمرکز و بدون اشتباه بازی کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۸۶۵۴