خبرگزاری کار ایران

جلالی: بازی با کره‌جنوبی همان چیزی بود که از کی‌روش می‌خواستیم

سرمربی تیم پیکان از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد.

به گزارش ایلنا،‌ مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: شاید مهم‌ترین کار من در این فاصله این بود که شور و اشتیاق تیمم را برای موفقیت حفظ کرده و بیشتر کنم. به این دلیل که در آخرین بازی شور و اشتیاق ما زیاد بود و با آخرین تمرینی که دیدم می‌توانم بگویم شور و اشتیاق زیادی بین بازیکنانم وجود دارد.

وی افزود: امیدوارم فردا بتوانیم بازی موفقیت‌آمیزی را مقابل صنعت نفت پشت سر بگذاریم. همه بچه‌ها آماده هستند و مصدومی هم نداریم. فقط آراپتیان، مدافع ارمنستانی ما دو هفته کنار تیم نبوده و البته دو بازی برای تیم ملی‌اش انجام داده است. باید ببینیم شرایط او به چه شکل خواهد بود، اما سایر نفرات ما مشکلی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره موفقیت تیم ملی و همچنین پیش‌بینی صعود فوتبال ایران به رده 27 رنکینگ فیفا گفت: فقط می‌توانم این موفقیت را تبریک بگویم. یک جمله باید بگویم و آن هم این است که در اصل این همان چیزی بود که ما از آقای کی‌روش انتظار داشتیم و از این بابت از او ممنونیم.

جلالی درباره وضعیت بهادر عبدی و اینکه پس از واقعه تلخ از دست دادن پدر و مادرش آماده است یا نه، تصریح کرد: تمام تیم کنار بهادر بودند و تا جایی که می‌توانستیم، سعی کردیم به او کمک کنیم. ما آمال او را کمتر کردیم و بهادر در تمرینات آماده بوده است. با این حال همیشه یک ذهن ناراحت، مستعد آسیب دیدن است که باید با این شرایط بیشتر کنار بهادر باشیم. برای این بازی هم او جزو 18 نفر اصلی ما خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۱۸۸۳۱