خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد هم نمی‌توانستیم به فولاد گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز در دیدار برابر فولاد شانسی برای پیروزی نداشتیم زیرا اصلا خوب نبودیم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی با فولاد اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از خبرنگاران بابت عدم حضورم در نشست قبل از بازی عذرخواهی کنم و باید بگویم امکان تعامل به وجود نیامد و برخلاف میلم نتوانستم در نشست حاضر شوم.

وی در ادامه درخصوص بازی عنوان کرد: به فولاد تبریک می‌گویم. این تیم نسبت به ما خیلی بهتر بود و تیم ما خوب نبود و در روزی که می‌توانستیم خوب باشیم، بد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: فولاد موقعیت‌های خیلی خوبی داشت و در ضدحمله و پاس‌های بلند موفق عمل کرد و توانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. ما نیز باید بیشتر کار کنیم. این باخت را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

مرفاوی ادامه داد: از بازیکنانم و شخص خاصی گله ندارم؛ چرا که همگی امروز بد بودیم و امروز زور گل‌ زدن نداشتیم و اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد هم نمی‌توانستیم به فولاد گل بزنیم؛ چرا که قدرت گل زدن نداشتیم.

وی گفت: در حمله، بازیکنانم آنچه را که می خواستیم انجام ندادند بنا بر این باید در بازی بعد نتیجه را جبران کنیم. البته بازیکنانم تلاش خود را کردند و می‌خواستند روز خوبی داشته باشیم ولی فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. در کل روز خوبی نداشتیم ولی امروز روز خوب فولاد بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: باید بگویم در این بازی چند بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم؛ ضمن این که یک ماه هم تعطیل بودیم و اولین بازی بعد از تعطیلات هم برای میزبان خوب است نه تیم مهمان که همه این موارد در عملکردمان تأثیرگذار بود. همچنین جایگزین‌ها تلاش خود را کردند ولی در کار تیمی کمی هماهنگی نداشتیم. من از تیمم ناراحت و ناراضی نیستم و باید بگویم امروز شانسی برای بردن نداشتیم؛ چرا که اصلا خوب نبودیم.

 

کد خبر : ۴۱۹۰۴۰