خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتبال جوانان آسیا - بحرین

پیروانی: شاگردانم توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران پس از تساوی تیمش برابر قطر در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: قبل از هر چیز از کنفدراسیون فوتبال آسیا و مردم مهمان نواز بحرین تشکر می‌کنم. از مسابقات جام جهانی و المپیک گرفته تا جام ملت‌ها و مسابقات باشگاهی، همیشه بازی اول سخت است. همچنین هوا برعکس سه روز گذشته مقداری گرم‌تر و شرجی‌تر بود که این بر کار ما تاثیر گذاشت. داوری هم در صحنه‌ای مشابه صحنه خطای مدافع ما که کارت زرد دوم را نشان داد ، به بازیکن حریف کارت نشان نداد و تیم حریف هم می‌بایست از دقیقه ۷۰ به بعد مثل تیم ما ۱۰ نفره شود.
وی ادامه داد: در مجموع بازیکنان من ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره نمایش خوبی از خود نشان دادند و با پوشش دادن تمام فضاها توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند.
سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی نظرتان در مورد بازی ایران و ژاپن چیست، گفت: ژاپن همواره یکی از تیم‌های برتر آسیاست این تیم را تیمی خوب و منسجم دیدم. در حال حاضر سوت بازی ژاپن برای ما به صدا درامده و از فردا من و همکارانم کار ارزیابی و برنامه ریزی مسابقه با ژاپن را آغاز می‌کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار تلویزیون ژاپن‌ در مورد چگونگی یافتن جایگزین برای بازیکن  اخراجی تیم خود در بازی ژاپن‌ افزود: ما ۲۳بازیکن آماده داریم و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.
خبرنگاری از قطر پرسید آیا شما با خوش شانسی نتیجه را مساوی نکردید؟ که پیروانی در اینباره گفت: منظور شما رو متوجه نشدم اینکه ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنید گل بزنید و چند موقعیت گل زنی خلق کنید را نمی‌شود بر مبنای شانس گذاشت هرچند باید بگم قطر هرگز به ما گل نزد بلکه بدشانسی باعث شد توپ ارسالی توسط بازیکن قطر به بازیکن ما برخورد کرده و وارد دروازه بشود.
گفتنی است، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر نیز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: اولین بازی همیشه سخت و حساس است بخصوص اگر تیمی مثل ایران‌جلو شما بازی کند، برنامه ما گرفتن حداکثر امتیاز از این بازی بود ولی خب یک امتیاز هم نمی‌تواند زیاد بد باشد.تمام بازیکنانم سعی کردند بهترین‌ نمایش خودشان را نشان بدهند و  از عملکردشان راضی‌ام. اما باید برای صعود به مرحله بعد تلاششون رو بیشتر کنند. بازی بعدی ما با ژاپن است.این تیم نشان داد تیم خوبی است ولی ما برای صعود می‌جنگیم.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۱۰