خبرگزاری کار ایران

کربکندی در گفت‌وگو با ایلنا:

دربی اصفهان برنده ندارد/ دو تیم اصفهانی شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند

سرمربی سابق ذوب‌آهن معتقد است با توجه به اینکه دو تیم اصفهانی شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند، دربی اصفهان برنده ندارد.

رسول کربکندی در خصوص بازی سپاهان و ذوب‌آهن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ذوب‌آهن فصل جدید مسابقات را با جدایی چندین بازیکن نامدار خود شروع کرد و در همان ابتدا حدادی فر را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد. در ادامه نیز با جدایی گل‌محمدی و هدایت تیم توسط دستیار او، شرایط جدیدی را تجربه می‌کند.

وی افزود: با توجه به مشکلات مالی سپاهان این تیم فصل جدید را با بازیکنان جوان و گمنام آغاز کرد و مربی جوان این تیم اولین دربی خود را تجربه می‌کند. سپاهان با بازیکنان و مربی جوانی که به خدمت گرفته است مانند ذوب‌آهن در شرایط جدیدی به سر می‌برد. در مجموع و با توجه به این شرایط فکر می‌کنم امروز شاهد یک بازی محتاطانه از سوی هر دوتیم باشیم و بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد.

کربکندی در ادامه بی ثباتی را عامل افت این دو تیم برشمرد و تصریح کرد: سپاهان سال‌های سال در جام حذفی و لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حضور موفق داشت که یکی از دلایل این موفقیت، ثبات مدیریتی در این تیم بود. در یکی دو سال گذشته این تیم چند مدیر عوض کرده است و با مشکلات مالی و کسر بودجه مواجه و شرایط ایده‌آلی ندارد. ذوب‌آهن با سعید آذری شرایط بهتری دارد اما این تیم نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و با مشکلاتی بین کادر فنی و مدیریت این تیم به وجود آمد، روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

مربی اسبق ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا برای دو تیم اصفهانی شانس قهرمانی قائل هستید، گفت: با توجه به شرایط لیگ برتر که هنوز به ثبات لازم نرسیده است پیش‌بینی در این‌باره کمی زود است. با این وجود لیگ امسال چند تیم خوب و قدرتمند دارد که شانس اول قهرمانی هستند و فکر می‌کنم با وجود این تیم‌ها شانس قهرمانی دو تیم اصفهانی بسیار کم است.

 

کد خبر : ۴۱۹۱۶۹