خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم ملی کاراته شرایط خوبی دارد/ حاشیه‌های فدراسیون وارد تیم ملی نشده است

هروی می‌گوید: تیم ملی شرایط خوبی دارد و ما در هر پنج وزن مدعی کسب مدال هستیم. تیم ملی کاراته ایران به‌عنوان مدعی قهرمانی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد.

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران قبل از اعزام به رقابت‌های جام جهانی که در اتریش برگزار خواهد شد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی کاراته ایران با پنج نماینده به جام جهانی اعزام خواهد شد. خوشبختانه زمان کافی را برای آمادسازی تیم ملی را در اختیار داشته‌ایم و توانستیم تیم ملی را به آمادگی لازم برسانیم.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی شرایط خوبی دارد و ما در هر پنج وزن مدعی کسب مدال هستیم. تیم ملی کاراته ایران به‌عنوان مدعی قهرمانی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد و همه اعضای تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کنند تا بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستند و با جام قهرمانی به کشور بازگردند.

هروی به حاشیه‌های فدراسیون کاراته و تاثیرات آن بر تیم ملی اشاره و خاطرنشان می‌کند: از اردیبهشت امسال که به‌عنوان سرمربی به تیم ملی آمده‌ام هیچ حاشیه‌ای از فدراسیون وارد تیم ملی نشده است و همه ملی‌پوشان با تمرکز به تمرینات خود ادامه می‌دهند. تیم ملی در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند در روند کار آن تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم ملی کاراته در مورد حضور کاراته کاران ایران در المپیک 2020 توکیو می‌گوید: کاروان ورزشی ایران می‌تواند به کسب مدال توسط کاراته کاران ایران در المپیک امیدوار باشد زیرا همانطور که کاراته در بازی‌های آسیایی برای ایران مدال کسب می‌کند و رقابت‌های المپیک هم برای کشور افتخار آفرینی خواهد کرد.

  

 

کد خبر : ۴۱۹۲۷۲