خبرگزاری کار ایران

واکنش منصور برزگر به پناهنده شدن کشتی‌گیر ایرانی

برزگر می‌گوید: در مورد موضوع پرویز هادی نه فدراسیون کشتی و نه شورای فنی با او برخوردی نخواهد کرد.

منصور برزگر، عضو شواری فنی کشتی آزاد در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی جوان کشتی آزاد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: هنوز از سوی فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد فردی به شورای فنی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد معرفی نشده است. این موضوع در جلسه آینده شورای فنی مطرح خواهد شد و اگر فدراسیون شخصی را معرفی کند ما در خصوص همکاری او با تیم ملی جوانان کشتی آزاد مشورت خواهیم کرد.

او در مورد دعوت نشدن پرویز هادی به اردوی تیم ملی می‌گوید: در مورد موضوع پرویز هادی نه فدراسیون کشتی و نه شورای فنی با او  برخوردی نخواهد کرد. پرویز هادی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی با کمیل قاسمی رقابت کرد و کشتی را واگذار کرد و به المپیک نرفت در ادامه کمیل قاسمی توانست به مدال نقره المپیک دست پیدا کند. این دلیلی نمی‌شود که چون کمیل قاسمی مدال نقره المپیک را به دست آورد، پرویز هادی را نباید به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در دوره‌های بعدی شاهد حضور هادی خواهیم بود.

برزگر به مهاجرت برخی از ورزشکاران ایرانی اشاره و خاطرنشان می‌کند: متاسفانه با مربیان و ورزشکاران ایرانی که در قالب کشورهای دیگر به موفقیت‌های ورزشی دست پیدا می‌کنند برخورد خوبی نمی‌شود. به‌عنوان مثال اتفاقاتی که در المپیک برای تکواندوی ایران رخ داد بسیار ناراحت کننده بود. نباید با چنین قهرمانانی اینگونه رفتار کنیم. اکنون که کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران نتایج خوبی کسب کرده است از سوی مسئولان پرتغال با او برخوردی شده است؟ مربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان که یک ایرانی بود، توانست نتایج خوبی به همراه کشتی‌گیران ایرانی کسب کند که باعث خوشحالی ما هم شد. ورزشکاران ما به جز کشورهای عربی می‌توانند در باقی کشور‌ها و در قالب تیم‌های ملی مختلف به میدان بروند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید: کشتی‌گیرانی که مهاجرت می‌کنند نفرات اول تیم ملی نیستند ولی باید دید که آیا برخورد ما با قهرمانان کشورمان صحیح است؟ بعد از المپیک چه حمایتی از قهرمانان انجام دادیم؟ قهرمانان المپیکی با جوایزی که می‌گیرند حتی نمی‌توانند یک آپارتمان در تهران خریداری کنند.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۳۱۴