خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: همیشه دوست داشتم مقابل ذوب آهن خداحافظی کنم

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان، گفت: همیشه دوست داشتم مقابل تیم همشهری و ذوب آهن خداحافظی کنم.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در پایان دیدار مقابل ذوب آهن، گفت: با باشگاه، سرمربی تیم، هیأت مدیره و مدیرعامل صحبت کردم. همیشه دوست داشتم مقابل تیم همشهری و ذوب آهن خداحافظی کنم. هماهنگی‌ها را کردم و قرار شد امروز بعد از بازی خداحافظی کنم.

وی افزود: بازیکنان ما کار زشتی انجام دادند دوست داشتم خداحافظی کنم و این خداحافظی به شکلی که دوست دارم رقم بخورد و در دیدار مقابل ذوب آهن باشد اما بازیکنان این اجازه را ندادند و کارشان خوب نبود. ای کاش این کار را انجام نمی‌دادم. به هر حال 35 سال سن دارم و از لحاظ جسمانی شرایطی ندارم که بتوانم مثل سایر بازیکنان تمرین کنم. شرایط زانویم خوب نیست.

کاپیتان سپاهان تأکید کرد: باید به تصمیم من احترام می‌گذاشتند یعنی من نباید از فوتبال خداحافظی کنم. دلم می‌خواهد این اتفاق مقابل ذوب آهن بیفتد در این مقطع این تصمیم را گرفتم و یک جای خالی برای سپاهان باز شده و آنها می‌توانند یک بازیکن جدید جایگزین کنند. 

نویدکیا در مورد حضورش در لیگ شانزدهم  عنوان کرد: اینکه امسال به تیم آمدم به خاطر هواداران بود نه اینکه بخواهم بیایم خودم را نشان بدهم. واقعیت امر این است که من از لحاظ جسمانی آماده نیستم. 

وی در مورد حضورش در برنامه نود عنوان کرد: فکر می‌کردم این برنامه منصفانه است وقتی جلوی عادل فردوسی‌پور نشستم او اصلاً حرفم را گوش نمی‌کرد. یک سؤال می‌پرسید و روی دفتر، گوشی و آی‌پدش تمرکز می‌کرد و با آنها بازی می‌کرد. دوربین من را نشان می‌داد و فردوسی‌پور را نشان نمی‌داد که با گوشی‌اش بازی می‌کند. او با افرادی که در بیرون حضور داشتند ارتباط داشت و از آنها اطلاعات می‌گرفت و اصلاً به حرفم گوش نمی‌داد. فردوسی‌پور فقط یک کلمه را در ذهنش جا انداخته بود و دائم کلمه بازیکن‌سالاری را مطرح می‌کرد.

کاپیتان سپاهان در مورد اینکه حضور در برنامه از سوی چه کسی مطرح شد، عنوان کرد: این درخواست فردوسی‌پور بود و از یک ماه و نیم قبل این پیشنهاد مطرح شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه یکی از دوستان مشترک این دو واسطه شده تا فردوسی‌پور نویدکیا را به برنامه دعوت کند، عنوان کرد: اگر رابط از طرف من بوده و این کار را کرده اشتباه کرده است اگر این دوست مشترک را می‌گویید که از اصحاب رسانه است مطمئناً با فردوسی‌پور بیشتر ارتباط دارد تا من در جریان این مسأله نیستم.

نویدکیا در ادامه تأکید کرد: به من پیشنهاد شد به برنامه 90 بروم اما گفتم شرایط خوب نیست و بهتر این کار در آخر فصل انجام شود که به تیم آسیب وارد نشود.

وی در مورد اینکه چه کسانی مانع از خداحافظی او در بازی امروز شدند، عنوان کرد: احسان حاج‌صفی، حسین پاپی و چند تن از بازیکنان این کار را انجام دادند که کارشان خوب نبود.

 

کد خبر : ۴۱۹۳۹۷