خبرگزاری کار ایران

فریبا: کادر فنی با بختیار برخورد می‌کند

مدیر فنی استقلال می‌گوید کادر فنی استقلال با بختیار رحمانی برخورد می‌کند اما این یک مساله خانوادگی است و کسی از نوع و یا شدت برخورد مطلع نمی‌شود.

بهتاش فریبا، مدیر فنی تیم استقلال تهران در خصوص بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان مشهد به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شکست تیم‌هایی که فرهاد کاظمی هدایت آن را به عهده دارند بسیار سخت است و او با بازیخوانی تیم حریف شرایط را برای بازی کردن سخت می‌کند. اما ما با آنالیز دقیقی که از تیم سیاه‌جامگان کرده بودیم توانستیم این بازی را کنترل و در نتیجه پیروز مسابقه باشیم.

وی افزود: استقلال با سیستم 2-4-4 لوزی و با ترکیب کاملا هجومی بازی را شروع کرد و در طول بازی موقعیت‌های زیادی به دست آورد که متاسفانه با کم دقتی مهاجمان نتوانستیم تعداد گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

فریبا با بیان اینکه مشکل مهاجمان استقلال روحی روانی نیست، تصریح کرد: همین که کاوه رضایی می‌تواند خود را در موقعیت گل قرار دهد مشخص می شود این بازیکن مشکل روحی روانی ندارد. مهاجمان استقلال کم‌دقت هستند و با تمرینات اختصاصی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته است این مشکل نیز حل می‌شود.

مدیرفنی استقلال در خصوص عملکرد مهدی رحمتی نیز گفت: عملکرد رحمتی در بازی دیروز مثل همیشه بود و مهدی همان بازی که هواداران از او انتظار دارند را به نمایش گذاشت. از این که مهدی به شرایط روحی و روانی ایده‌آل رسیده است خوشحالم و امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند.

فریبا در خصوص اعتراض بختیار رحمانی به تعویض و قهر این بازیکن گفت: در خصوص تعویض باید بگویم هر بازیکنی که تعویض می‌شود به معنی عملکرد ضعیف او نیست و بیشتر مواقع به دلیل تغییر تاکتیک صورت می‌گیرد. تعویض دیروز بختیار نیز به دلیل تغییر تاکتیک و کنترل میانه زمین بود.

وی ادامه داد: بختیار بازیکن بزرگی است و تحمل این شرایط برای او سخت است. او در فضای مجازی از کار خود ابراز پیشمانی کرده است اما شک نکنید کادر فنی با او برخورد لازم را انجام می‌دهد. چون این یک مساله درون خانوادگی است کسی از نوع و میزان این برخورد اطلاع پیدا نمی‌کند و در نهایت این مشکل درون خانواده استقلال حل می شود.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۲۰