خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های وزارت ورزش به مناسب هفته تربیت بدنی

وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های ویژه ایام هفته تربیت بدنی را با شعار «سلامت، افتخار و معنویات با ورزش» اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، برنامه‌های ویژه وزارت ورزش به مناسب هفته تربیت بدنی از دوشنبه و همزمان با شروع این هفته آغاز می‌شود. بنابر اعلام وزارت ورزش و جوانان «سلامت، افتخار و معنویات با ورزش» شعار تعیین شده برای این هفته است؛ ضمن اینکه هر یک از روزهای هفته تربیت بدنی نیز با یک عنوان به برگزاری یک همایش یا رقابت اختصاص دارد. 

عنوان و برنامه‌های تعریف شده وزارت ورزش برای هر یک از روزهای هفته تربیت بدنی به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۶ مهر ماه
* «ورزش، سلامت همگانی و توسعه پایدار» نام این روز است. در این روز همایش پیاده روی در جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور وزیر ورزش و معاونان وی از ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح آغاز می شود.

سه شنبه ۲۷ مهر ماه
* «ورزش، نشاط و پویایی در مدرسه، دانشگاه و حوزه» نام تعیین شده برای این روز است، در این روز همایش پیاده روی در جاده تندرسی مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور مناف هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش از ساعت ۷:۴۵ آغاز می‌شود.

چهارشنبه ۲۸ مهر ماه
* «ورزش قهرمانان، جانبازان و معلولان، غرور ملی» نام تعیین شده برای این روز است، در این روز همایش پیاده‌روی در جاده تندرسی مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش از ساعت ۷:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود. همچنین در این روز رقابت‌های تیراندازی با کمان ویژه مردان از ساعت ۱۰ صبح در محل وزارت ورزش برگزار می‌شود. از ساعت ۱۱ صبح نیز رقابت‌های تیراندازی با کمان بانوان آغاز می‌شود.

شنبه اول آبان
* «ورزش، سلامت اجتماعی و جامعه عاری از اعتیاد» نام تعیین شده برای این روز است، در این روز همایش پیاده‌روی در جاده تندرسی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش از ساعت ۷:۴۵ آغاز می‌شود.

یکشنبه دوم آبان

* «ورزش، روستاییان، عشایر و اقوام» نام تعیین شده برای این روز است، در این روز همایش پیاده روی با حضور معاون امور جوانان در جاده تندرسی مجموعه ورزشی انقلاب از ساعت ۷:۴۵ صبح آغاز می‌شود.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۳۷