خبرگزاری کار ایران

چرا قلعه‌نویی درباره کی‌روش و عملکرد موفق تیم ملی سکوت کرد؟

پس از تعریف و تمجید اکثر منتقدان از کی‌روش این امیر قلعه‌نویی است که همچنان سیاست سکوت را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از نتایج درخشان تیم ملی با کارلوس کی‌روش، اکثر منتقدان کی‌روش و همه‌ کسانی که از سال‌های گذشته تا کنون به عملکرد سرمربی تیم ملی نقدهای جدی داشتند، به تحسین و تمجید از او پرداختند. در این بین سکوت امیر قلعه‌‌نویی که در این سال‌ها به عنوان یکی از منتقدان جدی کی‌روش شناخته می‌شد، قابل تامل است.

محمد مایلی‌کهن، مجید جلالی و مربیان لیگ برتری در هفته‌ای که گذشت به نوعی از عملکرد تیم ملی مقابل ازبکستان و کره‌جنوبی تمجید کردند و تنها قلعه‌نویی بود که با غیبت در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا از پاسخ به سوالات احتمالی خبرنگاران در این رابطه گریخت و حتی در مصاحبه بعد از این بازی نیز حرفی درباره عملکرد تیم ملی به زبان نیاورد.

این سکوت قلعه‌نویی درخصوص تیم ملی را می‌توان به از دست دادن صدرجدول توسط تراکتورسازی مرتبط دانست. تجربه نشان داده است قلعه‌نویی هنگامی درباره تیم ملی اظهارنطر می‌کند که تیم‌های تحت هدایتش در اوج قدرت به سر می‌برند و او با خاطری آسوده به انتقاد از مخالفان خود می‌پردازد!

آخرین اظهارنظر قلعه‌نویی درباره تیم ملی به انتقاد از تعطیلی‌های لیگ بازمی‌گردد و حالا که تیم ملی به نوعی از این تعطیلی‌ها نفع برده است، به نظر می‌رسد سکوت قلعه‌نویی ادامه‌ داشته باشد تا شاید کوچکترین لغزش تیم کی‌روش بار دیگر قلعه‌نویی را به صف اول منتقدان کی‌روش بازگرداند.

 

کد خبر : ۴۱۹۵۷۴