خبرگزاری کار ایران

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم ملی کاراته مزد زحماتش را می‌گیرد/حاشیه‌های مدیریتی ربطی به تیم ملی ندارد

کارشناس کاراته: با وجود حاشیه‌های مدیریتی که در فدراسیون کاراته وجود دارد، این حاشیه‌ها با مدیریت کادرفنی به اردوی تیم ملی راه پیدا نکرده است.

علیرضا کتیرایی، کارشناس کاراته در مورد آخرین وضعیت تیم ملی کاراته ایران قبل از اعزام به رقابت‌های جام‌جهانی-اتریش به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به روحیه کاراته‌کاران و همچنین کادرفنی، تیم ملی کاراته از وضعیت روحی مناسبی برخوردار است. نفرات تیم ملی نزدیک به شش ماه است که در اردوی تیم ملی به سر می‌برند و همه آنها می‌خواهند با کسب مدال جهانی مزد زحمات خود را بگیرند.

او ادامه می‌دهد: با وجود حاشیه‌های مدیریتی که در فدراسیون کاراته وجود دارد، این حاشیه‌ها با مدیریت کادرفنی به اردوی تیم ملی راه پیدا نکرده است. در واقع می‌توان گفت که حاشیه‌های مدیریتی ربطی به اردوی تیم ملی ندارد.

کتیرایی به ورود رشته کاراته به بازی‌های المپیک اشاره و خاطر نشان می‌کند: باتوجه به اینکه در حاشیه جام‌جهانی‌-اتریش جلساتی در خصوص چگونگی برگزاری رقابت‌های المپیک و مراحل کسب سهمیه، برگزار خواهد شد، سرپرست فدراسیون تنها نماینده ایران در این جلسات خواهد بود. ای کاش تیم ملی کاراته ایران با رییس فدراسیون به این رقابت‌ها اعزام می‌شد تا کاراته ایران که از پتانسیل بالایی برخوردار است از اطلاعات کافی در مورد رقابت‌های المپیک برخوردار باشد.

مربی اسبق تیم ملی در ادامه حواشی حاکم بر فدراسیون کاراته می‌گوید: وزارت ورزش برای سر و سامان دادن به فدراسیون کاراته و خروج از این وضعیت هرچه زودتر اقدام کند بهتر است و با برگزاری انتخابات به این وضعیت خاتمه دهد تا کاراته ایران از این بلاتکلیفی خارج شود.

 

کد خبر : ۴۱۹۶۹۷