خبرگزاری کار ایران

توضیحات سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری در مورد نامه انوشیروانی و سلیمی به فدراسیون جهانی

عباسپور می‌گوید: رییس فدراسیون وزنه‌برداری نامه را به مسئولان فدراسیون جهانی ارائه می‌دهد و این موضوع را شخصا بررسی خواهد کرد. از نگاه ما این موضوع جزو منافع ملی وزنه‌برداری ایران محسوب می‌شود.

رضا عباسپور، سخنگوی فدراسیون وزنه‌برداری در مورد نامه عذرخواهی بهداد سلیمی، دارنده مدال طلای المپیک لندن و سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به فدراسیون جهانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با اتفاقاتی که در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2016 ریو به وجود آمد مسئولان برگزار کننده مسابقات مدعی هستند که بهداد سلیمی وزنه‌بردار تیم ملی ایران و همچنین سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی ایران با اعتراض‌های خود جو سالن و مسابقات را آشفته کرده بودند.

او ادامه می‌دهد: پس از آن مسئولان برگزاری مسابقات از سلیمی و انوشیروانی خواستند تا برای رفتارشان از فدراسیون جهانی عذرخواهی کنند. مسئولان فدراسیون ایران اعلام کردند که ما همچنان موضوع را بررسی خواهیم کرد و اگر مشکلی از جانب ما وجود داشته باشد برای احترام گذاشتن به حرمت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ما عذرخواهی می‌کنیم اما نه هوادارانی که در داخل سالن به مسائل پیش آمده اعتراض کردند از جانب ما هدایت می‌شدند و نه مشکلاتی که برای سایت فدراسیون جهانی به وجود آمد به ما مربوط می‌شود.

عباسپور در مورد نامه ارسال شده به فدراسیون جهانی وزنه‌برداری می‌گوید: علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران شخصا نامه را به مسئولان فدراسیون جهانی ارائه می‌دهد و این موضوع را شخصا بررسی خواهد کرد. از نگاه ما این موضوع جزو منافع ملی وزنه‌برداری ایران محسوب می‌شود. در صورتی که مسئولان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با توضیحات رییس فدراسیون و متن نامه قانع نشدند سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی شخصا برای توضیحات بیشتر به مالزی خواهند رفت.

 

کد خبر : ۴۱۹۸۴۲