خبرگزاری کار ایران

درباره خوش اخلاقی سید جلال و سید مهدی؛‌ کیمیاگری به سبک کاپیتان‌ها

این روزها که بسیاری از فوتبالی‌ها معتقدند اخلاق در فوتبال ما رو به زوال است بعضی چهره‌ها حرکت‌های ارزشمندی از خود بروز می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ این روزها که بسیاری از فوتبالی‌ها معتقدند اخلاق در فوتبال ما رو به زوال است بعضی جلوه ها از اخلاق در فوتبال مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد هنوز هم روح پهلوانی در فوتبال، جان دارد.

سید جلال حسینی،‌ کاپیتان پرسپولیسی‌ها عکس پیشکسوت تیم رقیب را روی لباس خود میزند و برای سلامتی او دعا می‌کند. مهدی رحمتی، عکس هادی نوروزی، کاپیتان فقید رقیب را روی بازوبند کاپیتانی خود می‌زند و به یاد او است یا پس از بازی با سیاه‌جامگان در هفته هشتم، جانباز ویلچری را برای خروج از استادیوم کمک می‌رساند. حسین ماهینی پس از درخشش و گلی که به ثمر می‌رساند،‌ شادی خود را با رضاییان که در پست دفاع راست رقیب جدی او محسوب می‌شود تقسیم می‌کند.

هرچند همه این‌ها باعث نمی‌شود که زشتی‌ها و بداخلاقی‌های ورزش و فوتبال کشورمان دیده نشود اما این رفتارها در فوتبال ما کیمیا است و باید به آنها اشاره کرد. بی تردید اشاعه چنین رفتارهای ارزشمندی می‌تواند به بهتر شدن اوضاع فرهنگی فوتبال ایران منجر شود.

سیدجلال

کد خبر : ۴۱۹۹۵۱