خبرگزاری کار ایران

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در گفت‌وگو با ایلنا:

عده‌ای برای فدراسیون ژیمناستیک حاشیه‌ سازی می‌کنند/ هیچ رقابتی تعطیل نشده است

سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک می‌گوید: داخل فدراسیون وضعیت کاملا آرام است و همه مسئولان وظایف خود را انجام می‌دهند و فضا را برای برگزاری یک انتخابات سالم مهیا می‌کنند.

ابراهیم ادهمی، سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک در مورد اتفاقات اخیر فدراسیون ژیمناستیک و شایعاتی در خصوص تعطیلی برخی از رقابت‌ها، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در ورزش ژیمناستیک هیچ مسابقه‌ای تعطیل نشده است و همه مراحل با توجه به تقویم فدراسیون اجرا می‌شود. مسابقات لیگ ژیمناستیک باتوجه به نزدیکی با مسابقات قهرمانی کشور مجددا باید برنامه‌ریزی شود و برگزاری این رقابت‌ها به زمان دیگری موکول شده است.

او ادامه می‌دهد: پیش از اینکه نامه لغو انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به ما ابلاغ شود به دلیل تداخل رقابت‌های لیگ و همچنین مسابقات قهرمانی کشور با انتخابات فدراسیون تصمیم گرفتیم تا برای جلوگیری از استفاده برخی افراد از این رقابت‌ها به‌عنوان تریبون تبلیغاتی  برگزاری این مسابقات را به بعد از انتخابات منتقل کنیم ولی با توجه به رخداد‌های جدید و لغو انتخابات، مسابقات قهرمانی کشور در گرگان برگزار خواهد شد و پس از آن برای رقابت‌های لیگ هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

ادهمی به حاشیه‌های انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اشاره می‌کند و می‌گوید: متاسفانه برخی برای منافع خودشان سعی دارند وضعیت فدراسیون را آشفته جلوه دهند ولی داخل فدراسیون وضعیت کاملا آرام است و همه مسئولان وظایف خود را انجام می‌دهند و فضا را برای برگزاری یک انتخابات سالم مهیا می‌کنند. فدراسیون ژیمناستیک به روال کاری خود مشغول است و حتی در این مدت به وضعیت هیات‌های استانی هم رسیدگی می‌کنیم تا اینکه در ادامه مشکلی برای مسئولان فدراسیون بعدی رخ ندهد.

 

کد خبر : ۴۱۹۹۵۴