خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایلنا:

سیچلو یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی والیبال است

خوش‌خبر می‌گوید: باتوجه به پیشرفت والیبال ایران و حضور این تیم در رقابت‌های لیگ جهانی و شانس بالای حضور در المپیک 2020 توکیو بسیاری می‌خواهند تا با تیم ملی والیبال ایران فعالیت کنند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص اینکه چه شخصی به نیمکت تیم ملی والیبال ایران برای سرمربیگری نزدیک‌تر است، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به پیشرفت والیبال ایران و حضور این تیم در رقابت‌های لیگ جهانی و شانس بالای حضور در المپیک 2020 توکیو، بسیاری می‌خواهند تا با تیم ملی والیبال ایران فعالیت کنند. فدراسیون والیبال هم سعی می‌کند با بررسی‌های لازم شخصی را که بتواند به اهداف والیبال ایران برسد را به‌عنوان سرمربی انتخاب کند.

او در مورد سیچلو دستیار سابق لوزانو که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی والیبال ایران است ادامه می‌دهد: سیچلو یکی از گزینه‌های احتمالی است ولی فدراسیون برای انتخاب فرد مورد نظر یک لیست تهیه کرده است که باتوجه به خواسته‌های والیبال ایران سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی در مورد خداحافظی بازیکنان تیم ملی والیبال می‌گوید: تاکنون تنها مهدی مهدوی از تیم ملی خداحافظی کرده و باقی ملی‌پوشان به تمرینات ادامه می‌دهند. در آینده با نظر کادر فنی جدید احتمال تغییرات در تیم ملی وجود دارد و بازیکنان جوان می‌توانند با درخشش در لیگ والیبال نظر کادر فنی را به خود جلب کند و وارد تیم ملی شود.

 

کد خبر : ۴۱۹۹۸۳