خبرگزاری کار ایران

پیروانی: با سازماندهی و نظم خوبی برابر ژاپن بازی کردیم

امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از نتیجه تساوی برابر ژاپن در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی به تمجید شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایلنا، امیر حسین پیروانی، سرمربی جوانان ایران در نشست خبری پس از بازی با ژاپن گفت: ایران امروز نظم و سازماندهی عالی را به نمایش گذاشت و بازیکنان توانستند به خوبی فضاها را پوشش دهند. فرهنگ بزرگی در تیم جوانان ایران وجود دارد که آن تلاش بازیکنان جهت کمک به یکدیگر برای ارائه بهترین بازی است.

وی در ادامه تاکید کرد: ژاپن تا حدودی توپ و میدان را بیشتر از ما در اختیار داشت، اما این کار را به صورت عمدی انجام دادیم. ما توپ را به ژاپنی ها دادیم، اما فضاها را از آنها گرفتیم. همچنین نگذاشتیم فرصتی برای گلزنی و ارائه بازی خوب داشته باشند.

پیروانی در خاتمه اظهار داشت: در نیمه دوم تاکتیک خود را برابر ژاپن عوض کردیم و با سرعت بخشیدن به نحوه حمله از خط دفاعی به محوطه جریمه حریف توانستیم فرصت های زیادی را خلق کنیم.

آتسوشی اوخیاما، سرمربی ژاپن نیز درباره نتیجه تساوی برابر ایران گفت: انتظار بازی سخت برابر ایران را داشتم. ما بازی را خوب شروع کردیم و توپ در اختیار ما بود، اما دقت و کیفیت لازم را در حملات نداشتیم. در نیمه دوم توانستیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم و بهتر بازی کردیم. البته باز هم در ضربات نهایی بد کار کردیم. البته از بازیکنان ژاپن و کسب نتیجه تساوی برابر ایران راضی هستم.

تیم ملی جوانان ایران با کسب نتایج تساوی در دو بازی برابر قطر و ژاپن در آخرین بازی گروه C به مصاف یمن خواهد رفت و از شانس زیادی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی برخوردار است.

 

 

کد خبر : ۴۲۰۱۴۱