خبرگزاری کار ایران

رحمان رضایی در گفت‌وگو با ایلنا:

سروش رفیعی دوست دارد در تراکتورسازی بماند

مربی تراکتورسازی معتقد است سروش رضایی دوست دارد تا پایان فصل در این تیم بماند.

رحمان رضایی، مربی تیم تراکتورسازی در خصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و مصمم هستیم که نتیجه بازی قبلی مقابل سایپا را جبران کنیم. بازی با سایپا تنها بازی بود که ما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در آن بازی عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم در حد و اندازه‌­های نام تراکتورسازی ظاهر شویم.

رضایی پرسپولیس را جدی‌ترین رقیب تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به قهرمانی جدال بسیار سختی با پرسپولیس داریم. تا آخر فصل فرصت‌های زیادی باقی مانده است و ما هنوز در ابتدای راه هستیم. اما نباید فاصله خود با صدر جدول را زیاد کنیم و حتی بتوانیم با بردهای متوالی صدر با اقتدار به صدر جدول صعود و جایگاه خود را حفظ کنیم.

مربی تراکتورسازی درباره بازی آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد در چهار بازی گذشته خود بسیار خوب نتیجه گرفته است و ما در مقابل این تیم کار بسیار سختی داریم. فولاد تیم دونده‌ای است و بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد اما ما برای رسیدن به صدر جدول و حفظ جایگاه فعلی خود باید این تیم را شکست دهیم.

رحمان رضایی در پاسخ به این سوال که دلیل جابه‌جایی‌های زیاد در خط هافبک تراکتورسازی چیست، گفت: وجود هافبک‌های با کیفیت در تیم ما به کادر فنی این امکان را داده است در هر بازی سیستم‌های متنوعی را امتحان کند. در نتیجه جابه‌جایی در خط هافبک به دلیل نارضایتی از بازیکنان نیست و یک تصمیم فنی و تاکتیکی است.

رضایی در پایان در خصوص ماندن و یا نماندن سروش رضایی در تراکتورسازی گفت: با گفت‌وشنودهایی که در چندوقت اخیر درباره این مساله داشتم فکر می‌کنم تمایل سروش به ماندن بیشتر است و او دوست دارد تا پایان فصل در تراکتورسازی باقی بماند. در هر حال تصمیم نهایی در اینباره بر عهده سروش است و خود او بنا بر شرایطی که دارد تصمیم نهایی را می گیرد.

 

کد خبر : ۴۲۰۲۱۰