خبرگزاری کار ایران

سعداوی: نتایج خوب اخیر ما را مغرور نکرده است

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است که پرافتخارترین مربی لیگ برتر را در رأس کادر فنی خود دارد.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:  امیدوارم فردا شاهد یک بازی تماشاگرپسند و جذاب باشیم که تماشاگران نیز از آن لذت ببرند. تراکتورسازی تیم خوبی است که پرافتخارترین مربی لیگ برتر را در رأس کادر فنی خود دارد و هواداران این تیم نیز تراکتورسازی را عاشقانه دوست دارند.

سعداوی ادامه داد: تراکتورسازی در حال حاضر به قطب فوتبال ایران تبدیل شده است. ما نیز برای دیدار فردا 4،5 بازیکن مصدوم داریم اما هیچ نگرانی از این بابت متوجه تیم ما نیست چون همه بازیکنانمان با تمام وجود آماده هستند و برای دیدار فردا لحظه‌شماری می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خورستان گفت: اولین ایده‌ای که برای بازی فردا داریم این است که گلی دریافت نکنیم و اگر موقعیت مناسبی به دست آوریم بتوانیم دروازه تراکتورسازی هم باز کنیم اما در هر صورت امیدوارم فردا تیم‌مان از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته باشد.

سعداوی در مورد بازگشت ساسان انصاری به تیم فولاد خوزستان گفت:فوتبال یک بازی تیمی است و یک بازیکن نمی‌تواند یک تنه تکلیف تیم را مشخص کند. همه بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند و من از آنان رضایت کامل دارند.

وی درباره تعطیلات رقابت‌های لیگ برتر افزود:برخی از تیم‌ها برای رسیدن به اهداف خود نیازمند زمان هستند اما مهمترین فاکتور برای داشتن لیگ پویا این است که نظم داشته باشد.ما از وقفه‌های لیگ برتر استفاده کامل بردیم اما اینکه در هفته‌های گذشته به نتایج خوبی رسیدیم ما را مغرور نمی‌کند و ما به بازی‌های آینده فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خورستان در مورد حضور غلامرضا باغ‌آبادی در این تیم به عنوان مربی گفت: کار اصلی تیم فولاد خوزستان بر عهده باغ‌آبادی است و او یک مهره ارزشمند به حساب می‌آید.ما برای یکدیگر دوستان خوبی هستیم و قدر باغ‌آبادی را می‌دانیم.

سعداوی با اشاره به سردی هوای تبریز خاطرنشان کرد: چندی پیش از باشگاه درخواست کردیم که 2 روز زودتر به تبریز بیاییم تا بتوانیم با شرایط و آب‌وهوای تبریز سازگار شویم که با این خواسته موافقت شد و ما در 2 روز گذشته تمرینات خوبی در تبریز برگزار کردیم که از این جهت هیچ مشکلی نداریم.

وی اظهار داشت:من از فرهنگ و فضای تبریز لذت می‌برم و خاطرات خوبی در این شهر دارم،امیدوارم فردا همه عوامل از هواداران تا کادر فنی 2 تیم فقط کار خود را انجام دهند تا همه از فوتبال لذت ببرند.

 

کد خبر : ۴۲۰۷۸۶