خبرگزاری کار ایران

فرکی: بازی فردا مقابل یکی از تیم‌های بزرگ و پرافتخار کشورمان است/ استقلال برای ما حریفی قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران تأکید کرد بحث اولتیماتوم به او فقط در رسانه‌ها مطرح شده است و واقعیت ندارد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب که دیدار فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های کشور است، اظهار داشت: بازی فردای ما مقابل یکی از تیم‌های بزرگ و پرافتخار کشورمان است. ما به‌عنوان تیم میهمان در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم. با شرایطی که هر دو تیم دارند، از نتایج‌شان در دیدارهای اخیر راضی نیستند.

وی در ادامه افزود: سه امتیاز این بازی می‌تواند شرایط هر دو تیم را در جدول مسابقات بهبود ببخشید. ما در دیدار قبل عملکرد خوبی را پس از گذراندن تعطیلات مقابل تراکتورسازی ارائه کردیم و تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند. 

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران با تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل تراکتورسازی یادآور شد: متأسفانه مقابل تراکتورسازی با وجود ارائه یک بازی برتر نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم که بخشی از آن به دلیل بی‌دقتی ما بود و تا حدی نیز بدشانس بودیم، اما بازیکنانم در این بازی با عملکرد خوب خود نوید روزهای بهتری را دادند. من امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه داده و فردا مقابل استقلال و در ادامه مقابل سپاهان در هفته آینده هم بهتر بازی کرده و هم نتایج خوبی را کسب کنیم.

فرکی راجع به حریف فردای تیمش نیز عنوان کرد: استقلال برای ما حریفی قابل احترام است. استقلالی‌ها در ابتدای فصل بازیکنان خوبی را جذب کردند، اما شروع خوبی نداشتند. آنها در دو بازی گذشته به اوج رسیده و شرایط‌شان بهتر از قبل است. امیدواریم فردا یک دیدار تماشایی را شاهد باشیم. قطعاً ما در این دیدار به‌دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.

نفر اول کادر فنی سایپا در واکنش به این سؤال که آیا مسئولان این باشگاه به او اولتیماتوم داده‌اند، گفت: نه، چنین چیزی مطرح نشده است. من متأسف می‌خورم وقتی این سؤالات مطرح می‌شود. انتظار من از شما این است که منطق را سرلوحه کار خود قرار دهید. من یک مثال می‌زنم. یک مدیر وقتی کارش را شروع می‌کند بعد از هشت هفته به او می‌گویند کارش نتیجه نداده و باید برکنار شود؟! این منطقی است؟ شرایط مربیان هم به این شکل است. من برای شما خبرنگاران احترام خاصی قائلم، اما چنین مسائلی فقط در رسانه‌ها دیده می‌شود و هرگز واقعیت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران افزود: مدیرعامل باشگاه ما یک هفته کربلا بوده است، اما رسانه‌های خبر از اولتیماتوم می‌دهند. 

فرکی همچنین تأکید کرد: من و آقای درویش پس از بازگشت او از کربلا با همکاری یکدیگر در تلاش بودیم که شرایط تیم را بهبود ببخشیم و اصلاً بحث اولتیماتومی مطرح نشده است، اما وقتی چنین سؤالاتی مطرح می شود ناخواسته فضا را منفی می‌کند. حالا اگر از فردا مربی جدید بیاید چه کاری برای نیم از دستش برمی‌آید و چه بسا شرایط بدتر هم بشود. مگر سپاهان فصل پیش خاطرات‌تان نیست؟ در آنجا تغییر مربی نتیجه نداد و عکس آن چیزی که می‌خواستند، شد. اول اجازه دهید اتفاقی رخ دهد و بعد اظهارنظر کنید.

در ادامه خبرنگار دیگری از فرکی پرسید که گویا این مسئله قبل از دیدارشان مقابل تراکتورسازی مطرح شده است، وی گفت: همان‌طور که گفتم این مسائل در رسانه‌ها مطرح می‌شود. من اگر مربی باشم یا نباشم زندگی خود را ادامه می‌دهم. هیچ وقت برای بودن به ورزشگاه نمی‌روم تا بازی تیمی را تماشا کنم، چون این‌طور کارها را دوست ندارم. من با احترام رفتار می‌کنم تا دنبالم بیایند، نه اینکه برای هدایت یک تیم دنبال کسی بروم. شما شرایط جدول را بررسی کنید و ببینید فاصله بین تیم‌های چهارم تا چهاردهم جدول چقدر است. در این فوتبالی که بعد از هر سه بازی لیگ سه ماه تعطیل می‌شود یک مربی چه کاری از دستش برمی‌آید؟ در این شرایط خبرنگاران باید از مربیان  حمایت کنند. من هیچ وقت برای خودم کیسه ندوخته‌ام و انتظار دارم که همه با واقعیت‌ها زندگی کنند. 

وی در پایان راجع به عملکرد وزیر ورزش و استعفای او نیز گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. اتفاقاً به وزیر ورزش خسته نباشید می‌گویم. استعفای وزیر ورزش فقط مختص به این وزارتخانه نبوده است و ممکن است در هر وزارتخانه‌ای رخ دهد. 

 

کد خبر : ۴۲۰۹۵۹