خبرگزاری کار ایران

زهیوی: خطایی که روی من شکل گرفت پنالتی بود

مهاجم تیم استقلال خوزستان گفت که خطای انجام شده روی او صد در صد پنالتی بوده است.

به گزارش ایلنا، رحیم زهیوی در پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خطایی که روی من شکل گرفت صددرصد پنالتی بود. می‌خواهم که کارشناسان صددرصد صحنه را بررسی کنند. به نظر من یک پنالتی باید برای ما گرفته می‌شد و نتیجه 2 بر صفر می‌شد.

وی با اشاره به خوشحالی پس از گلش نیز گفت: حرکت من به هیچ وجه به سمت تماشاگران پرسپولیس نبود. متاسفانه بعضی‌ها به صفحه شخصی من در فضای مجازی هجوم آوردند و هرچه دلشان می‌خواست گفتند و حرکت من تنها در راستای این حرکت آن‌ها بود و می خواستم این را به آن‌ها نشان دهم.

زهیوی در خصوص گلزنی به بیرانوند و شکست رکورد گل نخوردن او اظهار کرد:‌علیرضا بیرانوند دوست و رفیق من است. شک نکنید سال بعد او را در اروپا خواهیم دید.

وی درخصوص مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: قرار شده است که در این مورد صحبت نکنیم. چرا که به هیچ جایی نمی‌رسیم. تاکنون نیز هرچه صحبت کرده‌ایم نتیجه‌ای نداشته است. از اول وقت تاکنون نیز هیچ یک از طلب‌هایمان را دریافت نکرده‌ایم. از طلب های امسال هم چیزی دریافت نکردیم. امیدوارم که مسئولین کمک کنند بعضی‌ها قول هایی دادند که بعد از بازی با ذوب آهن عملی شود.

 

کد خبر : ۴۲۱۰۰۲