خبرگزاری کار ایران

زهیوی: خطای بازیکن پرسپولیس پنالتی بود/ گلم را به مرتضی شریفی تقدیم می‌کنم

مهاجم استقلال خوزستان معتقد است صحنه برخورد او با مدافع پرسپولیس در محوطه جریمه خطا بوده است و داور به اشتباه پنالتی اعلام نکرده است.

رحیم زهیوی، مهاجم تیم استقلال خوزستان در خصوص بازی این تیم مقابل پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بازی بسیار سختی بود ولی عملکرد ما نشان داد که مستحق سه امتیاز بازی بودیم. ما دقایق بیشتری از بازی را صاحب توپ و میدان بودیم و اگر روز بد داوری نبود، استقلال خوزستان برنده بازی می‌شد.

زهیوی در ادامه ضمن انتقاد از غیاثی، کارشناس داوری گفت: داور در بازی دیروز یک پنالتی واضح را که بر روی من اتفاق افتاد را نادیده گرفت و اگر از کارشناسان داوری سوال بپرسید با قطعیت نظر داور را رد می‌کنند. من از آقای غیاثی تعجب می‌کنم که در برنامه کارشناسی داوری چطور پنالتی بر روی من را ندید و تصمیم داور را درست دانست.

مهاجم استقلال خوزستان درباره گلی که در بازی دیروز به ثمر رسانده بود نیز گفت: قبل از بازی گفته بودم که به پرسپولیس گل می‌زنم که با لطف خدا و تلاش هم تیمی‌هایم این اتفاق افتاد. من این گل را به مرتضی شریفی، کودک ده ساله‌ای که با مریضی سرطان مبارزه می‌کند تقدیم می‌کنم. قبل از بازی به او قول دادم که برای خوشحالی او به پرسپولیس گل می‌زنم که خداروشکر این اتفاق افتاد.

 

کد خبر : ۴۲۱۰۹۰