خبرگزاری کار ایران

مقانلو: در کادر فنی تغییرات خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی تکواندو می‌گوید: تیم ملی خود را برای رقابت‌های گرندپری 2016 آماده خواهد کرد. ما شرایط سختی داریم زیرا به علت دیر آغاز کردن تمرینات تیم ملی، زمان زیادی را از دست دادیم.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران که پس از المپیک 2016 در سمت خود ابقا شد در خصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تیم ملی خود را برای رقابت‌های گرندپری 2016 آماده خواهد کرد. ما شرایط سختی داریم زیرا به علت دیر آغاز کردن تمرینات تیم ملی، زمان زیادی را از دست دادیم. در هفت هفته پیش‌ رو تمرینات فشرده‌ای را خواهیم داشت تا بتوانیم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

او ادامه می‌دهد: به غیر از سجاد عاشورزاده و مهدی خدابخشی که در یک وزن بالاتر مبارزه خواهند کرد باقی تکواندوکاران در وزن خود به میدان می‌روند.  ما پس از این رقابت‌ها جام جهانی را در پیش داریم، که این مسابقات با سبک دیگری برگزار می‌شود و باید خودمان را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. در ادامه از بهترین‌های لیگ سال گذشته برای حضور در اردوها دعوت خواهیم کرد تا در کنار دیگر ملی پوشان تمرین کنند.

مقانلو در مورد کادرفنی تیم ملی خاطرنشان می‌کند: در کادر فنی تغییراتی خواهیم داشت. تاکنون هادی افشار که از قهرمانان اسبق تیم ملی محسوب می‌شود به کادر فنی اضافه شده است. با مهدی بی‌باک و چند نفر دیگر هم وارد صحبت شده‌ایم که در آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم تا از تجربه قهرمانان در بهتر شدن وضعیت تیم ملی استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو به حضور روانشناس در کنار تیم ملی اشاره می‌کند و می‌گوید: یکی از بحث‌های اصلی تیم ملی حضور روانشناس در کنار ملی پوشان است. ما با مذاکراتی که انجام خواهیم داد سعی می‌کنیم از ابتدای راه یک روانشناس را در کنار تیم ملی داشته باشیم زیرا یک روانشناس در یک ماه مانده به المپیک نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد. یک قهرمان باید در کنار جسم قدرتمند روح الماسی داشته باشد تا در رقابت‌ها از سد رقیبان عبور کند. در ادامه راه از تجربیات المپیک به بهترین صورت استفاده خواهم کرد.

 

 

کد خبر : ۴۲۱۲۶۶