خبرگزاری کار ایران

فریبا: بازی سختی با فولاد داریم/ استقلال در خوزستان تنها نیست

مدیر فنی استقلال معتقد است این تیم برای رسیدن به تیم رویایی مدنظر هواداران، فاصله زیادی ندارد.

بهتاش فریبا، سرپرست تیم استقلال تهران در خصوص شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: برای رسیدن به استقلال رویایی که هواداران از ابتدای فصل منتظر آن بودند، فاصله زیادی نداریم. چهار بازی را بردیم و آرام آرام به صدر جدول نزدیک می‌شویم و فکر می‌کنم تماشاگران نیز از این روند رضایت دارند.

وی افزود: البته هیچ تیم بزرگی در دنیا این ادعا را ندارد که بدون مشکل بازی می‌کند و استقلال نیز از این قضیه مستثنی نیست. استقلال هنوز مشکلاتی دارد که با گذشت زمان و درایت کادر فنی این مشکلات نیز حل می‌شود.

فریبا استفاده از جوانان در ترکیب استقلال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وجود بازیکنان جوانی مثل فرشید اسماعیلی، مجتبی حقدوست، مجید حسینی، محسن کریمی و حتی کاوه رضایی به استقلال صلابت خاصی بخشیده است. در بازی با سایپا کادر فنی به محسن کریمی اعتماد کرد و کریمی نیز با گلزنی نتیجه این اعتماد را داد.

فریبا در خصوص بازی هفته آینده استقلال مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: بازی با فولاد و آن هم در خوزستان کار بسیار سختی است. البته استقلال در لیگ برتر حریف آسان ندارد و به نوعی همه بازی‌ها سخت محسوب می‌شوند. فولاد از نظر فنی تیم بسیار سرعتی و تکنیکی است که در جلوی زمین بازیکنان پا به توپ و تکنیکی زیادی دارد.

وی ادامه داد: از دیرباز هرگاه استقلال به شهرهای جنوبی کشور سفر می‌کرده است تنها نبوده و هواداران زیادی از آن استقبال می‌کردند. در بازی با فولاد خوزستان نیز تیم ما تنها نیست و هواداران در کنار استقلال هستند.

 

کد خبر : ۴۲۱۶۵۷