خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی: روند پیشرفت استقلال مشخص است

هافبک آبی پوشان می‌گوید که استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد و آن‌ها با این بردها قانع نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، فرشید اسماعیلی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال بعد از کسب سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر گفت: دیدار با سایپا از اهمیت زیادی برخوردار بود و می‌خواستیم برنده از زمین خارج شویم. در اینکه سایپا تیم خوب و قدرتمندی است، تردیدی وجود ندارد اما نکته قابل توجه این است که استقلال توانست این تیم با برنامه را با برتری دو گله شکست دهد.

وی ادامه داد: به نظر من هر چقدر از زمان بازی ها می گذرد، استقلال هماهنگ تر و منسجم تر و قوی تر می شود. در دیدار با سایپا نیز این روند ادامه داشت و در اکثر دقایق بازی تیم برتر زمین بودیم و خوشحالم که مزد برتری خودمان را با کسب هر سه امتیاز بازی گرفتیم.

هافبک آبی پوشان درباره حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان در بازی های گذشته، افزود: خوشبختانه یکی از نکات مثبت استقلال وجود رقابت در میان بازیکنان در همه پست ها است. استقلال در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوب و با ارزشی دارد که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با یکدیگر در رقابت هستند. این مساله برای هر تیمی می تواند یک نعمت و امتیاز بزرگ باشد. من هم از اینکه باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با چند بازیکن دیگر رقابت کنم بسیار خوشحال هستم و این مساله انگیزه ام را در تمرینات چند برابر می کند. از اعتماد آقای منصوریان و کادرفنی بسیار سپاسگذارم و همواره سعی و تلاشم این بوده که اگر به زمین می‌روم جواب اعتماد مربیان و هم بازیانم را بدهم و انتظار هواداران را برآورده کنم.

اسماعیلی با بیان نکته که استقلال به دنبال ارتقا جایگاه خود در جدول است، عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد از چند هفته گذشته هم من و هم سایر بازیکنان گفته بودیم که استقلال رفته رفته شرایط بهتری پیدا می کند. تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و طبیعی است که این بازیکنان برای هماهنگ شدن زمان می خواهد. اگر بازی های چند هفته اخیر ما را با دیدارهای ابتدایی فصل مقایسه کنید، پیشرفت و مسیر صعودی استقلال کاملا مشخص است. هم از نظر تاکتیکی، هماهنگی و جسمانی رفته رفته بهتر می شویم. حالا هم استقلال شکر به سه پیروزی پی در پی در لیگ دست پیدا کرده که باعث شادی و رضایت هواداران شده است. البته از طرف دیگر به خوبی می دانیم که همه بازی ها در لیگ سخت است و نباید با این برد ها قانع شویم. هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و استقلال باید روند پیشرفت و پیروزی های خود را ادامه دهد.

او در پایان درباره دیدار با فولاد خوزستان در اهواز گفت: برای همه رقبا احترام قائل هستیم. روز پنجشنبه باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برویم. خوشبختانه استقلال در چند هفته اخیر در داخل و خارج از خانه به برد رسیده است. از هواداران استقلال در اهواز می خواهم ما را تنها نگذارند و کمک کنند تا سه امتیاز ارزشمند دیگر را به دست آوریم.

 

کد خبر : ۴۲۱۷۰۶