خبرگزاری کار ایران

برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال/جدال بانک سرمایه-شهرداری ارومیه حساس‌ترین بازی هفته

هفته دوم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه پنجم آبان ماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد و مدعیان در شهرهای ارومیه و آمل به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم از فصل جدید مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ارومیه، تبریز، آمل و اردکان پیگیری خواهد شد.
تیم پارسه تهران که در پایان هفته نخست به دلیل باخت فنی نماینده ورامین در صدر جدول قرار گرفت، در نخستین مسابقه هفته دوم و از ساعت 15 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران میزبان هاوش گنبد خواهد بود.
نماینده گنبد در هفته نخست در اردکان سه بر یک مغلوب خاتم شد و این هفته در تهران برای کسب نخستین برد به میدان می‌رود، اما فرهاد نفرزاده و شاگردانش نیز برای ماندن در صدر جدول نیاز به پیروزی سه بر صفر برابر این تیم دارند.
تیم والیبال بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی و قهرمان سال 2016 آسیا در هفته دوم لیگ برتر در سالن غدیر ارومیه میهمان شهرداری این شهر خواهد بود. بانک سرمایه در هفته نخست موفق به شکست سه بر صفر نماینده تبریز در تهران شد و در رتبه دوم جدول قرار گرفت. این تیم در این هفته مسابقه بسیار حساس و دشواری در ارومیه خواهد داشت.
از سوی دیگر شاگردان تراویسا سرمربی صربستانی شهرداری ارومیه در نخستین جدال خانگی در لیگ برتر به میدان می‌روند و باید انتظار تماشاگران متعصب این شهر را برآورده کنند. اما تیم بانک سرمایه با هدایت مصطفی کارخانه به راحتی به تیم‌های دیگر امتیاز نمی‌دهد، بنابر این مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه می‌تواند یکی از زیباترین دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال شود.
تیم والیبال کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است. پیکانی‌ها در هفته نخست موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شدند و در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. پیکان در هفته دوم یکی از دیدارهای حساس را برگزار می‌کند.
از سوی دیگر کاله مازندران که در هفته نخست و در دیدار خانگی مغلوب سازمان عمران شهرداری ساری شده بود، در هفته دوم به دنبال اثبات توانایی خود با هدایت بهروز عطایی خواهد بود.
تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته دوم لیگ برتر نخستین میزبانی خود در فصل جاری را در سالن شهید اقدمی این شهر تجربه خواهد کرد. شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز در این مسابقه میزبان تیم شهرداری اراک هستند که نخستین تجربه لیگ برتری خود را سپری می‌کند.
شهرداری اراک در هفته نخست سه بر دو مغلوب سایپا شد و یک امتیاز کسب کرد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت، اما نماینده تبریز سه بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد و بدون امتیاز در جایگاه یازدهم جدول است.
تیم خاتم اردکان در دومین دیدار خانگی خود و در پنجمین مسابقه هفته دوم لیگ برتر میزبان سازمان عمران شهرداری ساری است. خاتم اردکان در هفته نخست سه بر یک هاوش گنبد را شکست داد و این هفته در حالی میزبان نماینده ساری است که در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
سازمان عمران شهرداری ساری نیز در هفته نخست شگفتی ساز شد و کاله مازندران را سه بر یک در آمل شکست داد و با روحیه و انگیزه مضاعف راهی اردکان شده است تا بخت خود را برای کسب سه امتیاز دیگر بیازماید.
تیم والیبال سایپا در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال و از ساعت 17 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران، میزبان صالحین ورامین است. نماینده ورامین در هفته نخست به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالیش با باخت فنی روبرو شد و اگر تا چهارشنبه این هفته به این تعهدات عمل نکند، باز هم اجازه حضور در مسابقات را نخواهد داشت.
سایپا که میزبان صالحین ورامین در هفته دوم لیگ برتر والیبال است، در هفته نخست به سختی و سه بر دو شهرداری اراک را شکست داد و تا با دو امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر والیبال قرار گیرد.
برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
پارسه تهران – هاوش گنبد
تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – صالحین ورامین
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – بانک سرمایه
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – شهرداری اراک
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – پیکان تهران
اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – سازمان عمران شهرداری ساری

 

کد خبر : ۴۲۲۱۱۰