خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایلنا:

رضا یزدانی به زودی تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد

ملک محمدی می‌گوید: رضا یزدانی نگران مراحل درمانی خود است زیرا او دوست دارد هر چه زودتر به میادین کشتی بازگردد.

تورج ملک‌محمدی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت رضا یزدانی، کشتی‌گیر وزن 96- کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که از ناحیه پا دچار مصدومیت است، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: متاسفانه به دلیل اینکه مصدومیت رضا یزادنی یک آسیب دیدگی کهنه محسوب می‌شود روند درمانیش سخت شده است و عمل پای او جراحی خاصی محسوب می‌شود ولی ما با کمک فدراسیون پزشکی ورزشی روند درمان او را بررسی می‌کنیم. رضا یزدانی نگران مراحل درمانی خود است زیرا او دوست دارد هرچه زودتر به میادین کشتی بازگردد.

او ادامه می‌دهد: روز گذشته رضا یزدانی توسط چند پزشک متخصص ویزیت شد و اکنون منتظر جواب خود او هستیم تا اینکه بگوید می‌خواهد توسط کدام یک از پزشکان عمل شود. همه مسئولیت‌ها، هزینه‌ها، پیگیری مراحل عمل و روند بهبود رضا یزدانی با فدراسیون پزشکی است و مسئولان این فدراسیون به بهترین شکل فعالیت خود را انجام می‌دهند. فضای خوبی در فدراسیون پزشکی ورزشی ایجاد شده است که رابطه خوبی بین فدراسیون‌ها و مسئولان این فدراسیون برقرار شده است.

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی از آخرین اخبار مربوط به ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر وزن 42- کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان می‌گوید: متاسفانه ابوالفضل آرمیده بیماری سختی دارد ولی مراحل درمان او به خوبی دنبال می‌شود. مسئولان بیمارستان امام خمینی همکاری لازم را با او دارند و در زمانی که آرمیده در این بیمارستان بستری بود نهایت رسیدگی را انجام دادند. آرمیده برای بهبود تنها به دعای مردم احتیاج دارد تا هرچه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

 

کد خبر : ۴۲۲۳۰۵