خبرگزاری کار ایران

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر تا 28 روز آینده به تعهدات عمل نشود از سیاه‌جامگان جدا می‌شوم/ بازیکنان فریب خوردند و اعتصاب کردند!

مدیر فنی جدید سیاه‌جامگان مشهد می‌گوید: اگر باشگاه تا 28 روز آینده به تعهدات خود عمل نکند، من نیز از این باشگاه جدا می‌شوم.

خداداد عزیزی که به تازگی از سوی مدیران باشگاه سیاه‌جامگان به سمت مدیر فنی این تیم منصوب شده است به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من با آقای عباسی از سال 67 تا کنون آشنایی و رفاقت دارم. او یکی از طرفداران قدیمی ابومسلم است. من هم وقتی پای ابومسلم و تیم‌های مشهدی به میان می‌آید دست و پایم می‌لرزد و نمی‌توانم به سرنوشت آنها بی توجه باشم.

وی در خصوص مشکلات مالی این باشگاه نیز گفت: مشکلات مالی مساله‌ای است که بیشتر تیم‌های لیگ برتری که اتفاقا دولتی نیز هستند با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند. سیاه‌جامگان یک باشگاه خصوصی است که این مشکلات را دارد. با این وجود با صحبت‌هایی که با مدیران این باشگاه داشتم قرار بر این شد تا 28 روز آینده به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان تیم عمل کنند، در غیر اینصورت من نیز از این تیم جدا می‌شوم.

مدیر فنی سیاه‌جامگان درباره اتفاقاتی که روز گذشته در تمرین این تیم افتاد نیز گفت: بازیکنانی که طومار را امضا کرده بودند امضاهای خود را پس گرفتند و قرار شد همگی در تمرین امروز شرکت کنند. فکر می‌کنم بازیکنان سیاه جامگان تحت تاثیر عده‌ای قرار گرفتند و به نوعی فریب خوردند چون این کار در فوتبال حرفه‌ای معنا ندارد.

وی افزود: من مدافع باشگاه نیستم و حتی بخش عمده مذاکراتم با باشگاه بر سر عمل به تعهدات مالی بازیکنان بود. ولی معتقدم بازیکن حق ندارد در اعتراض به حقوق عقب افتاده‌اش تمرین تیم را تعطیل کند. اعتراض راه قانونی دارد و آنها می‌توانستند با شکایت به فدراسیون فوتبال منتظر اقدام قانونی مراجع بالاتر باشند. باز هم تاکید می کنم که حق‌ و حقوق بازیکنان باید هر چه سریعتر پرداخت شود ولی این راه اعتراض از سوی آنها درست نبود.

خداداد عزیزی در ادامه به قراردادهای بعضی از بازیکنان اشاره کرد و گفت: بیشتر بازیکنان سیاه‌جامگان غیر بومی هستند و در کمال تعجب امروز متوجه شدم باشگاه برای آنها منزل تهیه کرده است و هزینه غذای آنها را نیز متحمل می‌شود. به مدیران باشگاه نیز انتقاد کردم که در بستن قرارداد با بازیکنان حرفه ای عمل نکردند و در هیچ‌ کجای فوتبال باشگاه وظیفه تامین مسکن و خوراک بازیکنان را ندارد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که چرا سرمربیگری سیاه‌جامگان را قبول نکرده است، گفت: با صحبت‌هایی که با مدیران این باشگاه داشتم به این جمع‌بندی رسیدیم که من فعلا در بیرون گود بمانم و در چند روز آینده در خصوص انتخاب سرمربی تیم اقدام کنیم. البته تعطیلی یک‌ماهه لیگ نیز فرصت خوبی است تا بتوانیم کمی وضعیت تیم را سروسامان دهیم.

 

کد خبر : ۴۲۲۴۴۱