خبرگزاری کار ایران

سامان عبدولی در گفت‌وگو با ایلنا:

اجازه ندادند با سوریان کشتی بگیرم/ امیدوارم فرآیند انتخابی تیم ملی قانونی شود

عبدولی می‌گوید: امیدوارم فرآیند انتخابی تیم ملی قانونی شود تا همه بتوانند در انتخابی‌‌ها شرکت کنند.

سامان عبدولی، کشتی‌گیر وزن 59- کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از شروع اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: از نظر شرایط بدنی وضعیتم مناسب است و تمریناتم را مرتب دنبال می‌کنم و برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و کسب افتخار برای ایران آمادگی لازم را دارم.

او در مورد تغییرات در کادر فنی تیم ملی ادامه می‌دهد: باتوجه به کسب مدال‌های متعدد در رقابت‌های المپیک و قهرمانی‌های متوالی در رقابت‌های جهانی راه برای مدال گرفتن فرنگی کاران باز است. کشتی فرنگی ایران به خود باوری در خصوص کسب مدال رسیده است. علی اشکانی مدیریت خوبی دارد و ارتباط مناسبی هم با کشتی‌گیران برقرار می‌کند و می‌تواند با تیم ملی موفق باشد.

کشتی‌گیر وزن 59- کیلوگرم کشتی فرنگی در مورد رقابت خود با حمید سوریان می‌گوید: فکر نکنم سوریان کشتی بگیرد. اگر هم به اردوی تیم ملی بیاید حریف سرسختی محسوب می‌شود. تحت هر شرایطی با او کشتی خواهم گرفت. سال گذشته با همه به جز حمید سوریان کشتی گرفتم. من در رقابت‌های خارجی نتایج خوبی مقابل کشتی‌گیران مدعی کسب کردم ولی داخل کشور اجازه کشتی گرفتن با سوریان را ندادند. امیدوارم فرآیند انتخابی تیم ملی قانونی شود تا همه بتوانند در انتخابی‌‌ها شرکت کنند.

 

 

کد خبر : ۴۲۲۶۶۳