خبرگزاری کار ایران

آخرین آراء کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۷۴۲

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره چند دیدار پرحاشیه را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی 29 مهر برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر، محکوم شد.

تیم استقلال خوزستان به خاطر پرتاب اشیای ممنوعه شامل سنگ، نارنجک به داخل زمین مسابقه و به سمت تماشاگران تیم حریف که منجر به مصدومیت شدید آنها شد، طبق ماده 87 و 79 آیین‌نامه انضباطی ایران و طبق بند 2 ماده 58 آیین نامه انضباطی فیفا به سه جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران این تیم در لیگ برتر که میزبان هستند و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه سوابق قبلی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است).

همچنین تیم استقلال خوزستان به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پرسپولیس نیز به دلیل درگیری تماشاگرانش با تماشاگران تیم حریف به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

مسابقه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به خاطر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد و رفتارهای پس از اخراج، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز