خبرگزاری کار ایران

روشنایی:‌ نیروی انتظامی در حوادث رخ داده در بازی با پرسپولیس مقصر بود/ نمی‌توانم بگویم حکم کمیته انضباطی عادلانه است یا خیر

سرپرست استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان تا به حال مشکلی نداشته است. قطعا آقای حسن‌زاده نگاه بهتری به این مسئله خواهد داشت.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان در مورد محرومیت سه جلسه‌ای هواداران این تیم به علت حوادث رخ داده در بازی با پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من نمی‌توانم بگویم حکم کمیته انضباطی عادلانه است یا خیر. حتما آقای حسن زاده با توجه به تبصره‌ها و بندهای آیین نامه کمیته انضباطی این تصمیم را گرفتند.

وی ادامه داد: می‌خواهم بپرسم آیا محرومیت تماشاگران کارایی لازم را داشته است؟ آیا بعد از محرومیت تماشاگران دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود؟ نیروی انتظامی در حوادث رخ داده در بازی با پرسپولیس مقصر بود. باید بین هواداران تیم ما و پرسپولیس فاصله‌ای ایجاد می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

روشنایی با بیان اینکه اگر بین هواداران استقلال خوزستان و پرسپولیس فاصله ایجاد می‌شد، هرگز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم،‌ گفت:  این مشکلات فقط در دو بازی که با استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهیم به وجود می‌آِید وگرنه در بازی‌های دیگر هرگز چنین اتفاقاتی را در خوزستان ندیدیم. ای‌‌کاش تماشاگران ما را محروم نمی‌کردند. استقلال خوزستان تا به حال مشکلی نداشته است. قطعا آقای حسن‌زاده نگاه بهتری به این مسئله خواهد داشت.

روشنایی در پایان گفت:‌ وقتی جا به اندازه کافی در ورزشگاه وجود دارد چه لزومی داشت که فاصله‌ای بین هواداران دو تیم ایجاد نشود. من قبل از بازی به آقای فنایی این مسئله را گفتم که او گفت من چه کاری انجام بدهم؟ در هر صورت نباید این اتفاقات در ورزشگاه بیفتد و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کد خبر : ۴۲۲۸۲۲