خبرگزاری کار ایران

مصدومیت بدموقع خسرو و غفوی؛ دفاع راست استقلال چه کسی خواهد بود؟

سرمربی آبی‌ها در پست دفاع راست کسی را به عنوان جایگزین حیدری و غفوری روی نیمکت ندارد و مجبور است از یک بازیکن در پست غیرتخصصی خود، بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو حیدری و ووریا غفوری،‌ هر دو بازیکن سمت راست استقلال مصدوم شدند و بازی این هفته این تیم برابر فولاد را از دست دادند. به همین خاطر این پست برای منصوریان چالشی جدید شده است که چه کسی را به جای این دو نفر به کار بگیرد.

در پست هافبک راست و هجومی سمت راست استقلال مهره‌های زیادی روی نیمکت استقلال هست که منصوریان می‌تواند آن‌ ها را به میدان بفرستد. بازیکنانی مثل آرش افشین، محسن کریمی، حقدوست و بهنام برزای قابلیت بازی در این پست را دارند.

اما در پست دفاع راست، منصوریان گزینه‌ دیگری را به عنوان جایگزین حیدری و غفوری روی نیمکت ندارد و مجبور است از یک بازیکن در پست غیرتخصصی خود، بهره ببرد.

مجید حسینی که در تیم پایه‌ها به عنوان دفاع راست هم سابقه بازی کردن دارد شاید بهترین گزینه برای این دیدار باشد. دفاع وسط جوان استقلال که دوندگی بالایی دارد، می‌تواند این منطقه از زمین آبی‌ها را پوشش دهد. البته به جز او منصوریان از مگویان هم می‌تواند استفاده کند. منصوریان در بازی جام حذفی نیز از مگویان برای این پست بهره برد و بعید نیست او را به میدان بفرستد. ضمن اینکه  در هفته‌های اخیر زمزمه‌های ناراحتی این بازیکن به دلیل بازی نکردن به گوش می‌رسید.

 

کد خبر : ۴۲۲۸۳۸