خبرگزاری کار ایران

سعداوی: استقلال با همه بزرگی اش به دنبال اتلاف وقت بود/ به دنبال مساوی نبودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم استقلال با همه بزرگی‌اش برای دقایقی به دنبال وقت تلف کردن بود.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تا قبل از اینکه گل بخوریم شانس داشتیم گل هم بزنیم باید قبول کرد که مقابل تیمی خوب و باتجربه و پرمهره بازی کردیم و سخت است که مقابل تیمی این چنینی با جوانان بازی کنی و بعد از گل خوردن هم بازی را برگردانی.

وی ادامه داد: ما به دنبال مساوی نبودیم و با وجود محدودیتی که داشتیم بازیکنان مصدوم را استفاده کردیم و باید از کادر پزشکی تیم تشکر کنم. اگر همه بازیکنان را به طور کامل داشتیم بهتر هم می‌توانستیم بازی کنیم. من برای فولاد نوید روزهای خوبی را می‌دهیم.

سعداوی در پاسخ به این سوال که سرمربی استقلال ادعا کرده که تیمش مستحق برد بوده، گفت: در مورد نظر منصوریان حرف نمی‌زنم و این موضوع را به آنهایی که حقایق فوتبال را دنبال می‌کنند، واگذار می‌کنم. در برخی از صحنه‌ها استقلال با همه بزرگی اش به دنبال اتلاف وقت بود و این مساله می‌تواند گویای خیلی از مسائل باشد.

وی در مورد وضعیت بازی گفت: جای تشکر ویژه دارد که هواداران آمدند و ما را حمایت کردند. ما دنبال سه امتیاز بودیم و موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از حریف بود. یکی دو صحنه مشکوک هم در محوطه جریمه استقلال رخ داد که از کارشناسان می‌خواهم که به این مساله هم رسیدگی کنند اما یک امتیاز هم از دست خالی بهتر است.

سرمربی فولاد در مورد مصدومان تیمش گفت: عبدالله کرمی و سروش سعیدی به زور به این بازی رسیدند و جماعتی را هم در اختیار نداشتیم. طالب لو هم مهره‌ای با تجربه است و یک رقابت سالم و خوب در بین بازیکنان ما ایجادشده است. از روند کل بازیکنان ما راضی هستیم. امیدوارم همیشه شما را شاداب ببینیم و از وضعیت بازی ما راضی باشید.

سرمربی فولاد در پایان نشست خبری گفت: حسرتی در دلم مانده واینکه امیدوارم همیشه تیم‌ها را یکرنگ و یکصدا در ورزشگاه طرفدار تیم‌های خوزستانی ببینم.

 

کد خبر : ۴۲۳۲۰۴