خبرگزاری کار ایران

امینی: مربی فرانسوی تنها برای برنامه‌ریزی به ایران می‌آید

رییس فدراسیون قایقرانی ایران می‌گوید: باتوجه به مذاکراتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک انجام دادیم قرار بر آن شد تا یک مربی خارجی برای برنامه‌ریزی وارد ایران شود.

غلامرضا امینی، رییس فدراسیون قایقرانی ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های ملی قایقرانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باید توجه داشت که رقابت‌های المپیک هدف اصلی ما نبود. همه برنامه‌ریزی‌های ما برای نتیجه گرفتن در رقابت‌های آسیایی جاکارتا است و همه تمرینات خود را برای نتیجه گرفتن در این مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او ادامه می‌دهد: اعضای تیم ملی آب‌های آرام و رویینگ مدت زیادی است که در اردو به سر می‌برند تا بتوانند برای شرکت در رقابت‌های آسیایی جاکارتا نتایج خوبی کسب کنند و با به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ به کشور بازگردند.

امینی به حضور مربی فرانسوی که قرار است به فدراسیون قایقرانی ایران اضافه شود اشاره و خاطر نشان می‌کند:  با توجه به مذاکراتی که با مسئولان کمیته ملی المپیک انجام دادیم قرار بر آن شد تا یک مربی خارجی برای برنامه‌ریزی وارد ایران شود. حضور مربی خارجی تنها برای اجرای پروژه خواهد بود نه اینکه برای آموزش و زیر نظر گرفتن تیم ملی به ایران بیاید. ما قصد داریم تا برای برنامه‌ریزی از حضور این مربی فرانسوی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص حمایت از دو قایقران المپیکی می‌گوید: هر دو المپیکی ایران زیر نظر فدراسیون هستند. مهسا جاور، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال می‌کند و عادل مجللی، دیگر نماینده قایقرانی ایران در رقابت‌های المپیک هم با اجازه کادر فنی در مرخصی به سر می‌برد.

 

کد خبر : ۴۲۳۴۷۹