خبرگزاری کار ایران

زمانی:‌ هدف کمیته‌فنی مچ‌گیری نیست/ سلطانی‌فر قطعا مثمر ثمر خواهد بود

عضو هیات مدیره استقلال معتقد است مسعود سلطانی‌فر برای وزارت ورزش مثمر ثمر خواهد بود.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در مورد تساوی این تیم مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: استقلال بازی خیلی خوبی انجام داد اما متاسفانه بازیکنان مزد تلاششان را نمی‌گیرند. مزد بازی خوب استقلال یک امتیاز نبود بلکه ما باید سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم. استقلال بازی خوب و روانی انجام داد اما چند دقیقه آخر خیلی خوب مدیریت نشد.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه کمیته فنی این تیم چه زمانی شکل می‌گیرد، گفت: به محض انتخاب وزیر ورزش در اولین یا دومین جلسه هیات مدیره اعضای کمیته فنی انتخاب می‌شود. قرار شده است شرح وظایفی برای کمیته فنی نوشته شود که اعضا طبق شرح وظایفشان عمل کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی استقلال مشکلی با تشکیل کمیته فنی ندارد، گفت: خیر اصلا اینطور نیست. هدف کمیته فنی تقویت تیم و کمک به کادر فنی است نه اینکه بخواهند از کادرفنی مچ‌گیری کنند.

زمانی در مورد اینکه آیا از سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی دولت شناختی دارد یا خیر، عنوان کرد:‌ بیش 25 سال است سلطانی‌فر را می‌شناسم. من نماینده مجلس بودم و آقای سلطانی‌فر در استانداری ما خدمت می‌کرد. ایشان یک مدیر اجرایی ویژه است و قطعا برای وزرات ورزش مثمر ثمر خواهد بود.

زمانی در مورد وضعیت پورحیدری گفت: آقای پورحیدری ملاقات‌کننده‌های زیادی داشت که در حال حاضر توصیه شده این مسئله مدیریت شود. از همه کسانی که به ایشان علاقه دارند می‌خواهم اجازه بدهند روند درمانی پورحیدری به خوبی طی شود. در نهایت امیدوارم منصور پورحیدری هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

کد خبر : ۴۲۳۵۵۶