خبرگزاری کار ایران

خبیری: پشتوانه سیاسی و تجربه ورزشی سلطانی‌فر برای ورزش ایران سودمند است

دانشیار دانشگاه تهران از گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان بدلیل پشتیبانی سیاسی و تجربه مدیریتی در حوزه های مختلف از جمله ورزش و علاقمندی به این حوزه استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خبیری در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از دوران مدیریتی مسعود سلطانی فر در سازمان تربیت بدنی به عنوان قائم مقام به نیکی نام برد و با اشاره به موفقیت ها و شکوفایی ورزش در آن دوران که این سازمان با مدیریت دکتر هاشمی طبا فعالیت می کرد ؛تجربه گزینه پیشنهادی دولت برای قرار گرفتن در راس وزارت ورزش و جوانان را بسیار خوب توصیف کرد.

دانشیار دانشگاه تهران گفت: خوشبختانه موفقیت های سلطانی فر در حوزه های مختلف مدیریتی علاوه بر سازمان تربیت بدنی سابق در مسندهای دیگر از جمله وزارت کشور همچنین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از او یک چهره خوب و مقبول به عنوان مدیر اجرایی قوی ساخته است.

خبیری پشتوانه سیاسی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان را بالا توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: تحقیقات و تجربه نشان می دهد ،مدیرانی که دارای جایگاه بالای سیاسی در کشور قرار دارند می توانند با بهره گیری از آن حوزه مدیریتی خود را با تحول همراه سازند که این مهم برای اینکه جایگاه ورزش در کشور ارتقا یابد، اهمیت فراوانی خواهد داشت.

به گفته دکتر خبیری ،گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوان، از پیشینه قوی مدیریتی برخوردار است و تجربه و آشنایی خوبی با عرصه ورزش دارد و از طرفی مورد حمایت و پشتیبانی دولت هم قرار دارد ؛که شاخصه های بسیار خوبی برای مدیریت موفق در عرصه ورزش و امور جوانان است.

نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران، برخورداری از برنامه را برای وزارت ورزش وجوانان حتی در ماه های پایانی فعالیت دولت یازدهم مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وزیر جدید ورزش و جوانان حتی می تواند برای دوره بعد دولت نیز برنامه ریزی داشته باشد چرا که از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن در راستای ساماندهی ورزش و تدوین برنامه عملیاتی استفاده کرد.

 

کد خبر : ۴۲۳۶۵۲