خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با ایلنا:

بانوان سایر کشورها مدت‌ها است با حجاب تمرین می‌کنند/هندوستان برای شرکت در قهرمانی آسیا اعلام آمادگی کرده است

هاشمی می‌گوید: بسیاری از بانوان تیرانداز مدت‌ها است برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه با حجاب تمرین می‌کنند و هیچکس اعتراضی ندارد.

مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی در مورد برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا که نزدیک به یک ماه دیگر در ایران برگزار خواهد شد به خبرنگارورزشی ایلنا می‌گوید: در مسابقات قهرمانی آقایان و بانوان آسیا که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد تا کنون حدود 300 شرکت کننده از 10 کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که در مدت باقی مانده این تعداد افزایش خواهند یافت. تیراندازان در رده‌های مختلف سنی در ماده‌های تفنگ و تپانچه بادی به رقابت خواهند پرداخت.

او ادامه می‌دهد: برای هماهنگی این رقابت‌ها از هم‌اکنون جلساتی را در مورد اسکان، حمل و نقل، داوری و .. تشکیل داده‌ایم تا این رقابت‌ها به بهترین شکل برگزار شود و امیدواریم در ادامه منابع مورد نیاز ما هم تامین شود.

هاشمی در خصوص اینکه یکی از شرکت کنندگان هندی به‌ خاطر حجاب از این رقابت‌ها انصراف داده است، می‌گوید: تعداد زیادی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد در این بین هر کس نظر شخصی خود را دارد و می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. این رقابت‌ها مورد تایید فدراسیون جهانی تیراندازی است و با استانداردهای جهانی برگزار خواهد شد. بسیاری از بانوان تیرانداز مدت‌ها است برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه با حجاب تمرین می‌کنند و هیچکس اعتراضی ندارد. تیم ملی هندوستان یکی از کشورهایی است که برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

 

کد خبر : ۴۲۳۹۱۹