خبرگزاری کار ایران

ساکت: جنگندگی غیرتمندانه بازیکنان باعث افتخار است/ برنامه‌های تیم‌های ملی در حال بررسی و اقدام است

رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی جوانان گروه مرگ را به گروه حیات مجدد فوتبال ایران در عرصه بین المللی تبدیل کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی جوانان گروه مرگ را به گروه حیات مجدد فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی تبدیل کرد و کادر فنی آن با محوریت پیروانی و همکاران شایسته و پرتلاش ایشان و جنگندگی غیرتمندانه بازیکنان و اندیشه‌های راهبردی کمیته جوانان، این اتفاق بزرگ رقم خورد که هیات رئیسه و رئیس فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی صمیمانه از این جوانان شایسته و کادر پر تلاش تشکر و سپاسگذاری دارد.

وی ادامه داد: این تیم در شرایطی که فدراسیون با تغییرات مدیریتی مواجه شده بود، درگیر اردوهای مختلف بوده که بخشی از آماده سازی این تیم را دچار کسری‌هایی کرده بود اما این بازیکنان شایسته و کادر ارزشمند کوتاهی شمشیر را با بلندی قدم‌هایشان و استواری گام‌هایشان جبران کردند. برای حضور در جام جهانی امروز جلسه هماهنگی کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی تشکیل و در ارتباط با تیم‌های  زیر 13، زیر 14، زیر 16 و زیر 19 سال و همچنین موضوع مشاور فنی فیفا برای تیم‌های ملی بانوان در رده‌های مختلف، مذاکره و هماهنگی‌های اولیه صورت گرفت.
رئیس سازمان تیم‌های ملی فوتبال ایران ادامه داد: فدراسیون فوتبال منتظر برنامه اجرایی کادر فنی زیر 16 و زیر 19 سال برای حضور قدرتمند در مسابقات پیش رو است و تاکید فدراسیون ، سازمان تیم‌های ملی و کمیته جوانان و همچنین کادر فنی تیم بر حضور در تورنمنت کره جنوبی بوده که با رایزنی‌هایی که توسط مهدی تاج با بخش‌های ذیربط در حال انجام است، امیدواریم زمینه حضور همه بازیکنان  برای تورنمنت کره جنوبی فراهم شود. 
ساکت در ادامه از اعزام تیم ملی فوتبال جوانان بانوان و تیم ملی فوتبال ساحلی به ویتنام و امارات گفت: پس از مراسم بدرقه، این دو تیم عازم مسابقات شدند که امیدواریم شاهد موفقیت‌های آنان باشیم. همچنین برای تیم ملی فوتبال ساحلی از قبل پیش بینی برگزاری یک بازی تدارکاتی مناسب را با توجه به جایگاه بالایی که این تیم دارد، در دستور کار داشته و زمینه برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی تاهیتی فراهم شد.
مشاور حوزه ریاست فدراسیون فوتبال در ادامه درباره موکب شهدای ورزشکار در چذابه بیان کرد: نمایندگان سازمان لیگ(فتاحی و بهمنی) بازدیدی از موکب شهدای ورزشکار در چذابه داشته و همچنین تلاش‌های ارزنده هیات فوتبال استان خوزستان مخصوصا "طرفی" برای فراهم سازی مشارکت جامعه فوتبال در این حرکت فرهنگی- ارزشی بسیار مهم خواهد بود.
وی ادامه داد: اقدام ارزشمند روابط عمومی فدراسیون در فراخوان بزرگ یک ورزشگاه، یک حسینیه، تاسوعای 95 به عنوان نماد فرهنگی- دینی- ملی و ارزشی جامعه فوتبال، با دریافت فیلم ها، عکس ها، یادگاری‌ها و یا تصاویر ارزشمند آن روز بزرگ، به عنوان گنجینه ای پر افتخار خواهد ماند و در این ارتباط ثبت این رویداد بزرگ و حرمت گذاری به تاسوعای حسینی به عنوان ذخیره‌ای صادق در فوتبال خواهد ماند و به مجموعه‌ای قابل نشر و توزیع تبدیل خواهد شد.
ساکت در پایان گفت: برنامه اعزام تیم ملی نوجوانان جهت حضور در تورنمنتی که به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و با نظر مساعد سازمان تیم‌های ملی و کمیته جوانان در حال بررسی است.

 

کد خبر : ۴۲۴۰۶۲