خبرگزاری کار ایران

کارخانه: سیچلو بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۱۵۷

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اعتقاد دارد که سیچلو بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است.

به گزارش ایلنا، مصطفی کارخانه در خصوص برتری 3 بر یک شاگردانش مقابل شهرداری اراک در هفته سوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: حریف ما تیم بسیار قدرتمندی بود که در اجرای سرویس به نظرم بهترین هستند. بازیکنانم دریافت‎های خوبی دارند اما مقابل این تیم به مشکل برخوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان حریف هم ریسکی بازی کردند که این هم طبیعی بود. نیاز به پیروزی و 3 امتیاز این بازی داشتیم. به همین خاطر از تمام بازیکنانم استفاده کردم. قبول دارم که فاصله‎ای بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود دارد. با این حال به بازیکنان روی نیمکت هم بازی دادم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم حریف سرویس‎های خوبی زد که به مراتب بهتر از ما بود. دریافت‎های ما نیز آن طور که انتظار داشتیم نبود. در ابتدای بازی به میلاد عبادی‎پور و فرهاد قائمی استراحت دادم اما در ادامه ترجیح دادم از همه بازیکنان استفاده کنم. ما تا اینجا بازی‎های سختی را سپری کردیم. شهرداری اراک هم یکی از حریفان سرسخت ما بود.

کارخانه در مورد وضعیت تیم ملی گفت: به نظرم والیبال ما در حال افت است و لوزانو اثر بخشی لازم را ندارد. ما به فردی احتیاج داریم که شناخت لازم را از بازیکنان داشته باشد و بتواند آنها را تهییج کند. مربی جدید تیم ملی باید برای بازیکنان جذابیت داشته باشد و او را قبول داشته باشند. به اعتقادم در حال حاضر سیچلو بهترین گزینه هستند. 5 یا 6 بازیکن ملی‌پوش در تیم من بازی می‌کنند که همگی سیچلو را قبول دارند در کل برای یک مربی بسیار مهم است که بازیکنان آن را قبول داشته باشند. او در زمان ولاسکو هم طراح تاکتیک‎های تیم ملی بود و من هم وی را قبول دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز