خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس، دبیر و عضو هیئت رئیسه سه فدراسیون ورزشی منصوب شدند

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در احکامی جداگانه نایب رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان، دبیر فدراسیون دوومیدانی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی « علی اصغر هادی » زاده را به عنوان « نایب رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان » منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، به موجب این حکم به عنوان « نایب رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.  

در حکم دیگری از سوی دکتر سجادی، « هاشم صیامی » به عنوان « دبیر فدراسیون دوومیدانی » منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری، به موجب این حکم به عنوان « دبیر فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.  

سرپرست وزارت ورزش و جوانان همچنین در حکمی دیگر «رسول محمد صادقی » را نیز به عنوان « عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی »منصوب کرد. در بخشی از این حکم نیز آمده است: با استعانت از خداوند متعال، بنا به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون قایقرانی و به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم از تاریخ هشتم آبان ماه 95 به عنوان « عضو هیئت رئیسه فدراسیون قایقرانی » منصوب می‌شوید.

 

کد خبر : ۴۲۴۱۷۳