خبرگزاری کار ایران

آخرین خبرها از وضعیت مصدومیت و درمان رضا یزدانی

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی می‌گوید: ما چهار جراح ایرانی را به یزدانی معرفی کردیم و منتظر تصمیم نهایی او هستیم. در ایران پزشکان و جراحان خوبی حضور دارند که می‌توانند او را عمل کنند.

تورج ملک‌‌محمدی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت رضا یزدانی آزادکار تیم ملی کشتی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: در خصوص مصدومیت آشیل پای رضا یزدانی در فدراسیون پزشکی ورزشی دو کمسیون برگزار کردیم و همه جنبه‌های کار را بررسی کردیم و به یک جمع‌بندی کلی رسیدیم.

او ادامه می‌دهد: در این مورد با چهار فوق تخصص وارد گفت‌وگو شدیم و در ادامه رضا یزدانی توسط فوق تخصص آشیل پا ویزیت شد. همه مخارج و مسئولیت جراحی آشیل پای رضا یزدانی برعهده فدراسیون پزشکی ورزشی است و آنها بررسی‌های لازم را با دقت انجام می‌دهند. می‌توان گفت که رضا یزدانی در مرحله آخر تصمیم‌گیری برای انتخاب جراح خود است.

ملک‌محمدی در مورد اینکه آیا هنوز امکان آن وجود دارد که یزدانی برای جراحی از کشور خارج شود، می‌گوید: ما چهار جراح ایرانی را به یزدانی معرفی کردیم و منتظر تصمیم نهایی او هستیم. در ایران پزشکان و جراحان خوبی حضور دارند که می‌توانند او را عمل کنند ولی در نهایت تصمیم‌گیری با خود یزدانی خواهد بود که در ایران جراحی شود و یا خارج از کشور.

کد خبر : ۴۲۴۲۸۳