خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با ایلنا:

قهرمانی تیم ملی حاصل تلاش خانواده کاراته بود/ با حضور سلطانی‌فر آینده ورزش ایران روشن خواهد بود

طباطبایی معتقد است قهرمانی تیم ملی کاراته نتیجه تلاش همه اعضای خانواده کاراته ایران بود و همبستگی آنها باعث شد تا تیم ملی با قدرت به این رقابت‌ها اعزام شود.

حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص کسب عنوان قهرمانی تیم ملی کومیته کاراته ایران در رقابت‌های جهانی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: قهرمانی تیم ملی کومیته کاراته ایران حاصل تلاش کادر فنی و ملی پوشان بود. اعضای تیم ملی کاراته زحمات زیادی کشیدند تا توانستند بر سکوی اول جهان بایستند. نباید فراموش کرد که این قهرمانی نتیجه تلاش همه اعضای خانواده کاراته ایران بود و همبستگی آنها باعث شد تا تیم ملی با قدرت به این رقابت‌ها اعزام شود.

او ادامه می‌دهد: وزارتخانه گودرزی و شخص سجادی از تیم ملی کاراته ایران حمایت بسیاری کردند و همواره پشتیبان فدراسیون کاراته بودند. از پیام سلطانی‌فر در مورد تبریک به تیم ملی کاراته هم تشکر می‌کنم. این نشان دهنده آن است که ورزش کاراته از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار است.

او به وضعیت فدراسیون کاراته اشاره و خاطرنشان می‌کند: باتوجه به وضعیت فدراسیون کاراته و انتخاباتی که منتظر برگزاری آن هستیم همه سعی خود را انجام دادیم که انتخابی تیم ملی، انتخاب کادر فنی تیم ملی و حفظ آرامش در اردوی تیم ملی به خوبی برنامه‌ریزی و انجام شود. در ادامه همه مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته را آماده کرده‌ایم و تنها منتظر اعلام زمان برگزاری انتخابات هستیم.

طباطبایی در مورد موضوع معرفی سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌گوید: سلطانی‌فر از مدیران با تجربه ورزش ایران محسوب می‌شود و باید به انتخاب دولت تدبیر و امید احترام گذاشت. با حضور سلطانی‌فر ورزش ایران آینده روشنی خواهد داشت زیرا او هم با اهالی ورزش و هم با دولت ارتباط خوبی دارد.

 

کد خبر : ۴۲۴۳۲۲