خبرگزاری کار ایران

پیروانی: هیچکس حق ندارد برای تیم ملی حاشیه‌سازی کند/ طارمی امشب به تهران می‌آید

سرپرست تیم ملی با اشاره به دلیل غیبت طارمی در تمرین امروز تیم ملی گفت این بازیکن امشب به تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، افشین پیروانی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در اولین جلسه تمرینی تیم ملی برای بازی با سوریه در جمع خبرنگاران حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی در ابتدا گفت: از امروز تمرین تیم ملی شروع شد. بازیکن هایی که در جام حذفی هستند و لژیونرها در تمرین حضور ندارند. ما سه شنبه صبح همه به مالزی حرکت می‌کنیم و روز جمعه بازی با تیم ملی گینه داریم و بعد از آن انشاالله آماده می‌شویم که به مصافی سخت با سوریه برویم. به این علت بازی سخت است که همه فکر می‌کنند کار ما در تیم ملی تمام شده است بازی سخت است.

وی افزود: توقع از تیم ملی بالا رفته،‌ در محدودیت زمانی که داشتیم و همچنین اتفاقاتی دیگر  افتاد که باعث شد بازی با تایلند برگزار نشود. با تیم گینه بازی می‌کنیم. امیدواریم که این بازی به ما کمک کند  و به جام جهانی صعود کنیم.

پیروانی درباره انتقادات اخیر برخی اهالی فوتبال از تیم ملی گفت: باید تلاش کنیم همه رسانه‌ها و مسئولان صحبت‌های مثبت کنند. نقد سازنده انجام دهیم و هیچ کس اجازه ندارد روبروی تیم ملی قرار بگیرد. همه باید کنار هم باشیم تا تیم ما نتیجه خوب بگیرد و روانه جام جهانی بشود. حاشیه همیشه نبوده و خواهش می‌کنم در این مقطع تیم ملی وارد حاشیه نشود.

سرپرست تیم ملی درباره غایبان و مصدومان تیم ملی گفت: در تمرین ما طارمی غایب است و در بوشهر بوده و و امشب به تهران بر می‌گردد. یک مقدار دغدغه مصدومان را داریم. دست به دست هم بدهیم که اتفاق خوب برای تیم ملی بیفتید. ما تا همین الان با کی‌روش جلسه داشتیم و منتظر باشید که اتفاق خوبی برای تیم ملی بیفتد. زمینی که ما در آن تمرین می‌کنیم در شان تیم ملی نیست.

وی در پایان گفت:‌ بیاییم دعا کنیم که امکانات برای تیم ملی فراهم شود. امروز از سر ناچاری به زمین آکادمی آمدیم و از فردا به زمین پژوهشگاه نفت بر می‌گردیم.

 

کد خبر : ۴۲۴۵۱۱