خبرگزاری کار ایران

تاج: اراده‌مان برای رسیدگی به وضعیت تیم‌های بدهکار جدی است

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که این فدراسیون اراده‌ای جدی برای رسیدگی به وضعیت تیم‌های بدهکار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در جلسه بررسی وضعیت تیم‌های بدهکار که با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه امروز به منظور بررسی وضعیت تیم‌های بدهکار است. وضعیت این تیم‌ها که یک الزام نیز محسوب می‌شود از دو جنبه باید بررسی شود. جنبه اول قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیاست که خواهان رسیدگی  جدی به وضعیت تیم‌های بدهکار هستند و جنبه دوم از سوی فدراسیون فوتبال است که ما هر ساله پیش از شروع لیگ، برنامه و لیستی را تهیه و ابلاغ می‌کنیم.

وی ادامه داد: ارکان مختلف فدراسیون مانند کمیته انضباطی و در مجموع ارکان قضایی فدراسیون و سازمان لیگ علاقمند به اجرای قوانین و مقررات در این زمینه هستند. کمیته انضباطی طی چند سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده و بسیاری از این مطالبات وصول و تعیین تکلیف شده است. در نظر داریم تا تصمیمات خود را اعلام و اجرایی کنیم و باید در این جلسه که همه بخش‌های فدراسیون حضور دارند به یک جمع‌بندی دقیق و قانع کننده‌ای برسیم و آن را به مرحله اجرا بگذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان تأکید کرد: در آیین‌نامه انضباطی فدراسیون پیش‌بینی‌های مختلف و مناسبی پیش‌بینی شده که بتوانیم طبق آن‌ها قانون را اجرا کنیم. فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به این موضوعات بسیار حساس و قاطع بوده و خواهان رسیدگی جدی به این مسائل هستند. ضمن اینکه فدراسیون فوتبال اراده جدی برای رسیدگی به این موضوع  دارد.

 

 

کد خبر : ۴۲۴۵۶۵