خبرگزاری کار ایران

دژاگه به العربی باز می‌گردد؟

نمایش ضعیف جانشین دژاگه باعث شده تا هواداران این تیم قطری دوست داشته باشند که این بازیکن به تیم آنها برگردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از الوطن، اشکان دژاگه در دو سالی که در العربی بازی کرد از بهترین بازیکنان این تیم بود. او عملکرد خوبی در این تیم قطری داشت، اما چون العربی بد نتیجه می گرفت هواداران هم به دنبال تغییرات اساسی بودند و همین خاطر هم سران باشگاه مجبور شدند تا بازیکنان خارجی جدیدی را جذب کنند.

با وجود این که بازیکنان خارجی العربی عوض شدند، اما این تیم خوب نتیجه نگرفته و بار دیگر صدای اعتراض هواداران بلند شده است. بیلسو، سرمربی اروگوئه‌ای العربی بعد از 5 هفته از این تیم اخراج شد تا قطری ها نشان دهند که حتی بعد از یک نتیجه بد هم صبرشان تمام می شود و مربی عوض خواهند کرد.

روزنامه الوطن قطر بعد از تغییر و تحولی که در العربی به وجود آمده از احتمال بازگشت اشکان دژاگه به این تیم سخن به میان آورد و نوشت که خیمنس، جانشین اشکان دژاگه در العربی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و نمایش ضعیف او باعث شده تا بعضی از هواداران العربی دوست داشته باشند تا دژاگه دوباره به تیم بر گردد.


خیمنس با نظر مثبت بیلسو به العربی قطر پیوست و با توجه به اخراج این مربی این احتمال زیاد است که بار دیگر به دژاگه اعتماد شود البته یکی از مسئولان العربی در گفت‌وگویی که با الوطن داشت تاکید کرد که خیمنس به زودی به روزهای اوج خود برخواهد گشت و دلیل ناآمادگی او در این چند بازی که به میدان رفته آسیب دیدگی اش قبل از پیوستن به العربی بود که باعث شد تا 5 ماه خانه نشین شود.

 

کد خبر : ۴۲۴۶۰۹