خبرگزاری کار ایران

حقیقی: معمولا تیم‌هایی مثل سوریه را دست کم می‌گیریم/ تا جام جهانی راه زیادی باقی‌ مانده است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران معتقد است صعود این تیم به جام جهانی قطعی نشده است.

به‌ گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز این تیم درباره وضعیت اردوی تیم‌ ‌ملی گفت‌: همان طور که می‌دانید روز گذشته اولین تمرین خود را پشت سر گذاشتیم، امروز هم با همان تعداد افراد قبلی تمرینات را آغاز کرده‌ایم. در روزهای آینده چند بازیکن دیگر به ما اضافه می‌شوند و ان‌شاء‌الله در مالزی تیم ما کامل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع‌ به بازی ایران و گینه نو، چیست؟ گفت‌: به‌ هر حال این یک بازی دوستانه است و امیدواریم که استفاده لازم را ببریم. بعد از آن بازی هم باید به مصاف سوریه برویم که از نظر من بازی بسیار سختی است. ما معمولا تیم‌هایی مثل سوریه را دست کم می‌گیریم. این‌ در حالی است که سوریه تیم خوبی است و باید تلاش خود را بکنیم تا با موفقیت آنها را شکست دهیم.

دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی ایران درباره وضعیت خودش نیز گفت‌: من تمرینات خوبی را اخیرا پشت سر گذاشته ام و از لحاظ روحی و روانی هم آماده هستم. مطمئنا تا بازی با سوریه به آمادگی صد درصد می رسم و اگر کادرفنی صلاح بداند در مقابل سوریه به میدان می روم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با این صحبت موافق است که صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطعی است؟ بیان‌ کرد: این یک باور اشتباه است. ۶۰ درصد از بازی‌های ما باقی مانده است. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و می‌بینیم که تیم چین‌ سرمربی خود را تغییر داده است، باید این طرز تفکر را تغییر دهیم چرا که تا جام جهانی راه زیادی باقی‌ مانده است.

حقیقی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره نبود بازی‌های دوستانه برای تیم‌ ‌ملی در روزهای فیفا دی، اظهار کرد: به نظر من باید از روزهای فیفا دی به خوبی استفاده کنیم. این که ما در هر فیفا دی یک بازی یا دو بازی را از دست بدهیم به ضرر ماست. البته از وقتی که آقای تاج آمده است شرایط بهتر شده ولی باید تلاش کنیم تا در ادامه راه به مشکلی نخوریم.

 

کد خبر : ۴۲۴۶۷۵