خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به انتخاب وزیر جدید ورزش

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص انتخاب وزیر جدید ورزش نظرات خود را بیان کرد.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر جدید ورزش گفت: بیش از 25 سال است که او را میشناسم. از همان وقتی که سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی شد گفتم که این انتخاب را باید به فال نیک گرفت.

 وی افزود: انتخاب وی حرکتی روبه جلو در ورزش کشور است. خوشبختانه او توان بالای اجرایی دارد و با ورزش کشور آشنایی خوبی دارد.

 زمانی در خصوص تاثیر انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر جدید ورزش در حوزه سرخابی‌ها گفت: این حوزه در اولویت‌های وزیر نخواهد بود. او باید ابتدا در وزارت ورزش اصطلاحا سوار بر کار شود بعد از آن حتما نظر خود در خصوص سرخابی‌ها را هم اعلام می‌کند.

وی افزود: فعلا بعید است که شاهد تغییر و تحولی در این دو باشگاه باشیم. در آینده نزدیک او نظر خود را اعلام می‌کند و اگر لازم باشد تغییر و تحولاتی را هم در این دو باشگاه اعمال می‌کند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: آقای افتخاری در استقلال حکم مدیر عاملی دارند و بحث مدیریت به شیوه سرپرستی فعلا در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که احتمال دارد در آینده نزدیک آقای سلطانی‌فر نظر خود را در این باره اعلام کند.

کد خبر : ۴۲۵۰۱۲