خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با ایلنا:

کیفیت پایین بوکسورها علت لغو اعزام آنها به رقابت‌های جهانی بود/ در تیم ملی بزرگسالان از مربیان داخلی استفاده نخواهیم کرد

دانشمند می‌گوید: اگر با کوبایی‌ها قرارداد امضا نکنیم به‌دنبال مربی سطح اول دنیا خواهیم بود و از مربیان داخلی در راس تیم ملی استفاده نخواهیم کرد.

علی علیپور دانشمند، دبیر فدراسیون بوکس ایران در خصوص علت لغو اعزام تیم ملی جوانان بوکس به رقابت‌های جهانی، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان کشور قبل از اعزام به رقابت‌های جهانی، کمیته فنی اعلام کرد که همه بوکسورهای تیم ملی جوانان باید در رقابت‌های کشوری حاضر شوند. متاسفانه ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی کشور کیفیت خوبی نداشتند و این موضوع باعث شد تا کمیته فنی تصمیم بگیرد اعزام را لغو کند. اگر تیم ملی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شد نمی‌توانست نتیجه مطلوبی بگیرد و در همان بازی اول از دور رقابت‌ها کنار می‌رفت..

او در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان بوکس ادامه می‌دهد: با مربی کوبایی به توافقات اولیه رسیده‌ایم و تنها در چند بند قرارداد به مشکل برخورده‌ایم.  موضوع مهم دستمزد آنها بود که خوشبختانه کاملا حل شده است. در هر صورت اگر با کوبایی‌ها قرارداد امضا نکنیم به‌دنبال مربی سطح اول دنیا خواهیم بود و از مربیان داخلی در راس تیم ملی استفاده نخواهیم کرد.

دبیر فدراسیون بوکس می‌گوید: از مربیان خارجی برای تقویت بوکسورهای رده‌های مختلف تیم‌های ملی و همچنین برای ارتقا سطح مربیان داخلی استفاده می‌کنیم.

کد خبر : ۴۲۵۰۵۲